Hoofdsponsor

1/24 Toyota 88C-V [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Enkele foto's met de achterklep eraf zouden ook wel leuk zijn denk ik.

Is een mooi resultaat geworden Sabre.

Hebt ge een vernis over de decals gespoten ? Afgaande op de laatste foto's, denk ik van wel. Als er voldoende lagen op zitten, zou ik de body nog polijsten om de stofjes uit de vernis te halen.
 
Ja inderdaad . Ik ga nog enkele fotootjes nemen zonder motor motordeksel en hier plaatsen . Wat dat polijsten betreft , ik weet niet zo goed hoe en met wat . Het zou alleszins het resultaat nog verbeteren. Die vlekken in de koplampen is geen lijm , maar het doorschemeren van de witte verf door de getinte glazen . Ook een foutje ; Had het zwart van de binnekant verder moeten doortrekken. Voor het lijmen van de ruiten en koplampen gebruikte ik Micro Kristal Klear welke dus mooi opklaard en geen vlekken achterlaat.
grs , sabre
 
Hier dan nog enkele fotootjes van het model zonder motorkap. Het schilderwerk kan veel beter, daarom ga ik als volgend project er nog een auto aan toe voegen , kwestie van het airbruchen te oefenen. Ik opteer dan wel voor een eenvoudiger (?) en eenkleurig model. Een Porsche ?
Sabre

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Bedankt voor de foto's. Ik vind dat het schilderwerk er heel mooi uitziet. Volgens mij zitten er enkel wat stofjes en dergelijke in de vernis / blanke lak. Volgens mij kunt ge dit model op een hoger niveau brengen door er nog een paar uur werk in te steken. Polijsten, (kan met vanalles, maar omdat ge nog een auto-model aan het bouwen zijt, zou ik een Novus-setje aanschaffen, of de compounds van Tamiya) aanpassen van de koplampen, en dan kan dit model perfect deelnemen aan een wedstrijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan