Hoofdsponsor

1/35 Betonmolen en kruiwagen. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad, mooie combi en lekker kleurrijk, weer wat anders dan het brave groen ;)
 
Dank mannen, momenteel heb ik erge keelpijn dus veel progressie kan ik niet tonen. Wel ben ik bezig met een houten kruiwagentje.
 
Hier is een fotoke, er moeten nog een paar details toegevoegd worden...

SDC13189-1.jpg

Morgen de houtkleur en wat roestig ijzer.

Groeten G.
 
Ziet er weer leuk uit, ben terug benieuwd naar de schilderwerken.

Grtz Bart.
 
Schattig kruiwagentje, heb je al verder een idee wat er nog bij gaat komen?

Succes
Grt Johanna
 
Gaat ge er ook nen bouwvakker bijzetten?
Ziet er weer super uit Guy
 
Wim, ik hoop dit volgende Ledendag klaar te hebben om mee te nemen. In het echt blijft leuker om te bekijken.

Jip, het zit helemaal in mijn hoofd maar er moet nog wat gewerkt worden eer het klaar is...

Bart, voor de schilderwerken kijk hieronder.

Camaro69, laat ons zeggen dat ik heel ernstig zit te denken aan een figuurtje, maar dan zal het een oude man zijn, zoals het wrak he...zonder het roest...



Heel kleine update :

De kruiwagen is in de afwerkingsfase gekomen, nog wat puntjes op de i voor de neuroot in mij...(groene algvorming op het hout, cement corrigeren/afwerken...)
Ik heb nagels op de zijkanten gezet om het net iets interessanter te maken, deze werden beschilderd met een roestkleurtje en behandeld met Light rust van AK (dit roest wou ik ook in het hout rond de nagels terugvinden). Verder cementresten die ik zowel nat als droog aanbracht en fixeerde met pigment fixer. En natuurlijk zuigt het hout vocht, dus ook wat natte vlekken. Een geroest loopvak op het houten wiel, de ashouders verouderd met washes en roestpigment, Light rust, echt leuke prullen om te doen.


SDC13190.jpg


Groet, Guy.
 
Laatst bewerkt:
Dit ziet er weer goed, of beter prachtig uit. Hoe groot is dit kruiwagentje?
Misschien het loopvlak van het wietje nog een beetje meer metaalschijn geven?

Grtz Bart.
 
Hoi Bart, deze foto toont beter de grootte (mijn reusachtig grote rubberen nephand bovengehaald...) :

SDC13203.jpg

De metaalschijn op het loopvlak wil ik niet want deze kruiwagen staat al jaren stil in het plaatje dat ik wil neerzetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is groter dan ik dacht. Als het al jaren stilstaat dan inderdaad geen metaalschijn op het loopvalk zetten. Anders zou de kruiwagen nog ergens gebruikt zijn hé;)

Grtz Bart.
 
Man, man, man... Guy, waar blijf je het vandaan halen?

Prachtig ding, die kruiwagen!!



Droop
 
Zo'n hand wil ik ook om al mijn modelletjes te showen :P:P:P:laugh::laugh::laugh::laugh:
Dit geeft toch echt wel de ware grootte van die kruiwagen weer.
Hoger op zal je er wel niet mee geraken...:laugh::laugh:
Ongelooflijk knap G.

Mark
 
Wat een kleintje, daar heb je een bril met vergroting voor nodig .... toch ziet het de kruiwagen er goed uit, mooie kleuren en goed geraakt ...

Succes!
Gr Johanna
 
Weeral een prachtige realisatie (ikke toch wel beetje jaloers)
 
Weer een topic waar ik ten volle van geniet, petje af hoor, er zitten hier ware kunstenaars... ik ben hier wel benieuwd naar het uiteindelijke eindresultaat.
btw: van welk merk is die betonmolen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan