Hoofdsponsor

1/35 Betonmolen en kruiwagen. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja nu weet ik toch niet wat zeggen dus snel naar de keuken voor een dweil en mijn vals gebit van de grond rapen ;)

heel mooi G
 
Prachtig verweerd, met het subtiele groen ertussen, afgebladerd, cementlaagje er op,...
mmmm, om de vingers af te likken :)
 
ik keek er naar en men mond viel open.
Prachtig werk weeral dat je hier neer zet.

Mark
 
'k zal mij maar aansluiten bij de andere gasten, zekers ?

Nee, serieus, prachtig gedaan ! Waarlijk gemeend.
De verwering brengt je model pas tot leven. Buitengewoon hoe de verschillende tinten elkaar versterken.

Groeten Rik
 
schitternd gemaakt man ,, !!! hoe groot is ie eigenlijk ?
 
Aangezien het een versleten machine is zou ik de kabel uit de contactdoos trekken of gewoon doorknippen zo ergens op 1/3 van de lengte en dan liefst de koperdraadjes blootleggen. Halfdoor met blootliggende koperdraadjes kan ook é.
En voor de rest, goch ja ! geen commentaar zekers ;)
 
Hoi Guy,

Voor dat jij hem op je Dodge plaatst zou het misschien mogelijk zijn dat ik hem even kan lenen???
Ik ziet namelijk nog met een kleine verbouwing ;)
Het zien er echt goe uit Guy meer kan ik echt niet over zeggen.
Alleen dat de foto's zijn opgeslagen op mij HD.

Cheers,
André
 
super,
alles klopt gewoon aan dit stukje modelbouw. je zou hem bijna gewoon los op een sokkel aan een wedstrijd mee laten doen ;)
 
Bedankt Camaro, zo'n resin bouwkitje ziet er op zich best fragiel uit wanneer het gemonteerd is, het schilderwerk lijkt dan vanzelf al wat verfijnd.

Bedankt Tom, ik vind het fotograferen na de afwerking erg leuk om te doen en ik steek daar ook best wat tijd in, ik weet dat dit erg geapprecieerd wordt door de leden.

Da's een goei Koekie ! Bedankt voor het compliment.

Bedankt Tom P, weet je, ik ben daar eigenlijk niet zo mee bezig, ik zit namelijk met tinnitis, oorsuizen in een serieuze gradatie (iemand die het niet heeft kan het zich echt niet voorstellen), en de modelbouw is een hobby die mij oplegt om me erg te concentreren bij het bouwen en schilderen, het zijn de momenten dat ik even kan ontsnappen aan de 'zwerm muskieten' in mijn hoofd. Het zou dus best daaraan kunnen liggen dat het acceptabele modelbouw is...

Bart, hij was vrij snel af, maar hij heeft inderdaad goed afgezien...bedankt voor je reactie !

Amazone bedankt, als je er de tanden bij verliest moet ik toch iets gaan doen om dat te vermijden.

Beyond bedankt, het is eigenlijk een zacht blauw, het is wel subtiel en dit was wat ik zocht voor de fijnheid van het kitje.

Ha Mark, toch geen tanden verloren dan ? Het is geen jetfighter bouwkit, die zijn iets indrukwekkender, maar erg bedankt voor je reactie.

Dank je Rik, de verwering was machtig om te doen, ik had nooit eerder zoiets gedaan met die cement...

Bubblegum, ik maak straks een foto en zal die plaatsen voor het idee, bedankt.

Bedankt Famo, ik ga er niks meer aan doen want ik heb momenteel geen referentiefoto's van de binnenkant van zo'n kabeltje (LOL).

Bedankt André, ik moet nu gaan proberen om het ding te integreren in het laadbakje van de Dodge, iets wat niet rap gedaan zal zijn want qua kleurwerking ziet het er niet simpel uit. De Dodge heeft warme kleurtonen en dit is koud van kleur, vooral het lichte cement springt in het oog dus dit moet subtiel opgebouwd worden...

Bedankt Martin, ik vrees dat het niet zou overleven tussen al dat pantsergeweld, en jouw werk zou het mijne ongetwijfeld crushen, je Sherman Crab is werkelijk top.
 
Laatst bewerkt:
Heb de bak reeds voorzien van cementstof dat in de planken is gaan zitten.

Ook de molen zelf werd even geplaatst voor het idee :

SDC13117.jpg

Nu dit verder op punt zetten en dan is het nog een kwestie van rekwisieten maken...
 
de combinatie van je kleuren van de dodge en de beton molen komen er zeer geslaagd uit vind ik


tom
 
Ja man,...dat is een prijzenbeest zonder nog verder werk te moeten leveren.

Welke van de twee heeft het meest gediend in de oorlog ? Ik zou het in ieder geval niet weten.
Prachtig gewoon. Wat rekwisieten zullen het één geheel maken. Een schop, mss een jerrycan, wat zakken cement ? Of een dekzeil, wat kledingstukken, ...

Ik ben maar wat aan 't brainstormen...'k wou dat hij hier op de werktafel stond...

Proficiat G, dit is iets om te blijven volgen.

Groeten Rik
 
Hoi Guy,

Het gele van de dodge en het groen-blauwe van de molen is een perfecte match.
ben benieuwd naar het vervolg.

Cheers,
André
 
amai, heel goe zulle.... en indd, misschien iets om erbij te leggen, nen zak cement, een schop, zoals al gezegd hierboven...
 
misschien best een touwtje aanleggen want bij een rembeweging zou ik niet graag de chauffeur zijn, :laugh:

Ge moet er eens op letten als je bouwfirma's een beton/cement molen ziet vervoeren , ze leggen hem over het algemeen gewoon plat en ik dacht dat je dat ook zou doen, maar enfin......... jij beslist é Guy
 
Hey Guy,

Toen ik het woord 'betonmolen' zag staan moést ik hier gewoon komen kijken.
Den Guy die een betonmolen maakt, dat zal wel weer iets speciaals zijn. En ja! Ik had gelijk!

De foto's op pagina 2 van dit verslag zijn net foto's van zo'n echte sla-zwierder. ^^

Ook het geheel - de molen op de truck- doen me hier weer als vanouds watertanden.


Gewoonweg klassewerk!!



Droop
 
Famo, het gaat in dit geval om een Dodge die al jaren op rust is en waarvan de laadbak stilaan gevuld werd met een hoop troep, zoals een betonmolen en andere troep. Een beetje een uitgerangeerde bak van een gepensioneerde bouwvakker...alles op een hoop gezwierd en vergeten !

Dank u Droop, als alles klaar is en op een dioke staat, komt het plan 'together'...
 
Het past allemaal mooi bij elkaar.
Knap gedaan ben benieuwd eens hij op een plaatje staat.

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan