Hoofdsponsor

1/35 Betonmolen en kruiwagen. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

GUnit

Well-known member
Registered
Lid geworden
6 aug 2008
Berichten
6.550
Een tussendoortje nu, zijnde een betonmolen voor achterop een voertuig, bijvoorbeeld een geroeste Dodge Weapons Carrier.


SDC13067.jpg


SDC13076.jpg


SDC13071.jpg


SDC13073.jpg


Het kitje op zich is erg tof om te bouwen maar enkele eigen toevoegingen kunnen het alleen maar fraaier maken (hier ondermeer de aandrijvingskast).

Na het ontvetten in een sopje krijgt hij een primerlaag.
 
Laatst bewerkt:
Ik kon het niet laten Koekie ! Maar ik heb het alweer gefatsoeneerd, het is toch maar een betonmolen he...
 
Laatst bewerkt:
Zag hem al even voorbij komen bij de "roestbak". Ga je deze ook voorzien van een zwaar leven?

Fred
 
Ik ga hem helemaal toetakelen Fred, hij vraagt erom !
 
Benieuwd wat je hier weer van gaat maken.
Alle, kwa schildering dan.
Nieuwe nicknaam, Guy Mortier.
Just, kan nie, die heeft een moustache.
 
Dat ik daar zelf niet op kwam !
 
Laatst bewerkt:
He Guy, ik had uw WC wagentje al gezien, ben zelf ook met eentje bezig en deze in de laadbak heeft wel iets, ben benieuwd wat het gaat worden, vast iets om naar uit te kijken ;)

Groet
 
belooft weer iets te worden, jammer van het ontbrekende stuk, maar wel goed weggewerkt. Het is niet te zien op de foto's en bij deze vroeg ik me af of de schoepen op de binnenzijde ook aanwezig zijn?

De structuur die je vanbinnen ziet, is dit aanslag van mortel?

Benieuwd naar het verdere verweringsproces
 
Ga je de trommel ook nog vol zetten met deuken van het schoonslaan van de trommel om de harde resten cement los te slaan?
 
Het mag een felle kleur krijgen G. Knal oranje of zo :)
 
belooft weer iets te worden, jammer van het ontbrekende stuk, maar wel goed weggewerkt. Het is niet te zien op de foto's en bij deze vroeg ik me af of de schoepen op de binnenzijde ook aanwezig zijn?
Benieuwd naar het verdere verweringsproces

Volgens mij ontbreekt er niks, en is het gewoon een stukje dat geplamuurd is dat door de iets te overdadige belichting is verdwenen.
 
Lijkt me ook, het wit van de plamuur valt door de contrast weg tegen de witte achtergrond. Oranje is een leuke kleur, alleen als het bij een roestige wagen staat valt het minder op en ik vermoed dat dit onderdeel toegevoegd wordt om op te vallen ;)
 
Jip, ik ga zometeen naar je Dodge topic kijken en zal hem ongetwijfeld actief meevolgen (niet in stilte da's niks voor mij !).

Silenoz, de schoepen zijn aanwezig, ze waren bijgeleverd in photo etch. Ik maak zeker eens een foto. Da's alvast wat oude mortel goed gespot !

Ron, je hebt voor 100% gelijk man, zo'n barrel werd helemaal lens geslagen met schoppen om de boel los te krijgen !

Michel, het wordt een blauwe want daarop komen de roestplekken zeer mooi uit.

Koekie, ik denk dat Silenoz het beschadigde deel van de barrel bedoelde, dit diende ik op te vullen met een randje fijn plastic card, overtrokken met putty.

Jip, dat heb je helemaal goed beredeneerd !
 
Ik heb de barrel alvast een goeie spanking gegeven !

SDC13077.jpg

G.
 
Dit wordt mooi geschut Guy.

Deze zou mooi staan in een dio van een AntlantikWall bunker in aanbouw. Organisation Todt had dergelijke tuigen in gebruik.

Ben benieuwd naar de verwering, je zult je weer kunnen uitleven.

Succes.

Groeten Rik
 
Het is een veelzijdig inzetbaar kitje eigenlijk, en leuk om aan te pakken !
 
Kijk nu word het een beton molen :-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan