Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 D9 Large full tracked dozer [wip]
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 26

Discussie: D9 Large full tracked dozer [wip]

Standaard D9 Large full tracked dozer [wip]

Vandaag allerlei dingen te doen en dus geen tijd voor tijdrovende modelbouw klusjes en heb dus nog een kitje uit de stapel getrokken waar ik geen haast mee heb.

Het word dus deze D9 die ik gratis kreeg van iemand bij wie ik 2 redelijk geprijsde kitjes kocht, aan de D9 was wel een kleine start gemaakt maar voor mij geen probleem.
    Er gaat dus gewerkt worden aan deze als ik even niets te doen heb en kan dus een tijdje gaan duren voordat hij gereed is.
    De bedoeling is dat ik me lekker gaat uitleven op het schilderwerk met diversen technieken en als alles goed uitpakt komt hij misschien op de trailer te staan van de M1070 van Hobby Boss.
    Het meeste werk gaat hem zitten in het vullen van luchtbelletjes en schoonmaken van de onderdelen vanwege de ongelukkige plaatsing van de gietblokken zie een klein voorbeeld hiervan op een van de foto`s.

Standaard

Deze ga ik proberen te volgen.
    Ik heb deze kit ook al eens in men handen gehad om te kopen maar heb hem wijselijk terug gezet.

Mark

Standaard

Deze kit is zeker de moeite om je eens uit te leven qua verweringstechnieken. In Art of Modelling stond ooit een bouwverslag over deze D9, met zeer goede beschrijving om er een lekker vuil beest van te maken.
    Op de werkbank:
    Tamiya - Hetzer (1/48 )
    Hasegawa - Spitfire Mk. IX (1/4
    Revell - King Tiger (Porsche Turret) (1/72)

Standaard

benieuwd naar de bouw hiervan, denk dat je deze ook helemaal kan pimpen mocht je willen:

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door markske Bekijk bericht
    Ik heb deze kit ook al eens in men handen gehad om te kopen maar heb hem wijselijk terug gezet.
    Dat was waarschijnlijk een heel goede ingeving van je om hem terug te leggen en zeker als niet van schoonmaken houd maar ondanks die ongelukkig geplaatste gietblokken is de gieting zelf wel erg strak.

Mad Ice ik heb dat blad niet maar ik lees het meeste wel op het internet wat er in die bladen staat en ik steek hier op het forum waarschijnlijk meer op dan wat er in de bladen staat.

Silinoz, Mooi die IDF D9 met die Slat Armor erop, ik heb hier ook even over nagedacht om dit te bouwen maar besloten om hem toch maar gewoon te houden.

Standaard

In de Art of modeling nr.13 Nov/Dec. 2010 kan je het artikel vinden.
    Groetjes.......

Bert

Goede topic beantwoorder Michel's schermafbeelding

Standaard

Mooi project Ron, ik volg
    Groeten,

Michel.

Standaard

Dit wordt weer een mooi modelletje. Ga ik zeker volgen Ron.

Standaard

Als ik mij niet vergis is dat een Caterpillar. Hier een eindje verder in de achterhaven van Zeebrugge staan er zulke burgerexemplaren. Zo niet trekken ze er in ieder geval zeer goed op

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

Mooie D9, zie ook niet elke dag, ga deze zeker terug volgen.

Grtz Bart.

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Hola, eentje op Ron's leest geschoeid ! Lekker !

Goede topic beantwoorder Michel's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Famo Bekijk bericht
    Als ik mij niet vergis is dat een Caterpillar. Hier een eindje verder in de achterhaven van Zeebrugge staan er zulke burgerexemplaren. Zo niet trekken ze er in ieder geval zeer goed op

De D9 is inderdaad van Caterpillar.
    Groeten,

Michel.

Standaard

Inderdaad het is een Caterpillar mannen.

GUnit, het lijkt er inderdaad wel op dat ik iets met aparte voertuigen heb.

Even een schriftelijke update, De binnenzijde van de cabine is bijna gespoten e de vloer heeft zijn eerste haarlak behandeling gehad en staan nu in de vernis.
    De foto`s volgen nog had nu even geen zin om ze te plaatsen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ron Bekijk bericht
    De foto`s volgen nog had nu even geen zin om ze te plaatsen.
    ge moet ze er dan daar maar leggen.....

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

man wat een ding. Goed bezig Ron

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten