Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Gewoon in de woonkamer .....
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Gewoon in de woonkamer .....

Standaard Gewoon in de woonkamer .....

Hier is mijn werkplek ..... gewoon in de woonkamer. Mijn lieve echtgenote heeft de rest van het huis, inclusief hobbykamer, al sinds mensenheugenis in gebruik.
    Ik vind het wel best zo, zolang er maar niet over een beetje stof geklaagd wordt ..... En zo gauw het weer het toelaat zit ik graag buiten in de tuin te werken.

Mijn werkplek. De oplettende kijker ziet dat de foto niet gisteren gemaakt is.

Het bibliotheekhoekje:

En de expositieruimte:

De opslagruimte voor mijn materiaal (hoe toepasselijk):

Tot slot het communicatiecentrum:

[
    Laatst gewijzigd door pilatus; 21-02-12 om 00:38 Reden: Laatste afbeelding gekuist ....
    Groeten, JanD

'Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen' (Confucius)
    Bezig met: H.M.S. Bounty van AL, H.M.S. Victory van AL
    Klaar: Santa Maria, La Pinta en La Nina van AL

Standaard

Ziet er toch een aangename werkplek uit Jan. Ik werk ook gewoon in de living, dan kan ik met het vrouwke nog wat meezien naar tv ook 's avonds. Enkel de zondagavond moet ik alles opruimen (en dan ook echt alles) zodat ze de maandag netjes overal kan kuisen

Een klein vraagje, voorwat dat grote kruis op je scherm op de laatste foto?

Standaard

Je zit er zo gezellig bij Jan .
    Kijk maar uit met die lamp, die hangt zo te zien lager dan de masten lang zijn.

Standaard

@Tom en Danny: ik ben blij dat er nog meer "woonkamerbouwers" zijn. Het is zeker gezellig zo en dat kuisen op zondagavond komt me erg bekend voor .......

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wim500 Bekijk bericht
    Je zit er zo gezellig bij Jan .
    Kijk maar uit met die lamp, die hangt zo te zien lager dan de masten lang zijn.
    Sommige schepen lopen aan de grond hebben we pas nog gemerkt. Die van mij lopen tegen de lamp .
    Groeten, JanD

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TomPattyn Bekijk bericht
    en klein vraagje, voorwat dat grote kruis op je scherm op de laatste foto?
    Is niet erg netjes van me, eigenlijk een rotstreek maar ik kon het niet laten .
    Deze foto's heb ik oorspronkelijk op een ander forum geplaatst. Maar niet alle forums zijn net zo gezellig als dit forum. Ik heb daar figuurlijk een kruis door gezet en nu dus ook letterlijk.

Aanvulling 20-02-2012: Ik heb toch maar de nette versie van de foto geplaatst
    Laatst gewijzigd door pilatus; 21-02-12 om 00:41
    Groeten, JanD

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten