Hoofdsponsor

1/35 Sherman V Crab [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor jullie reacties.
Ondertussen ben ik nog verder gegaan met de stof werking en tevens heb ik een .50 aangebracht ipv het canvas doek.

Fotos volgen nog
Martin
 
de markings zouden ook wat gefade moeten worden, ze zijn nog zo mooi tov je knappe verwering.

Ook wat mleer vuil op de tank zelf.

Wat niet zegt dat ik het beter kan hé want het is echt ferm gedaan ;-)
 
Ik zou wel een foto willen zien van dit monster met extra stof en een MG.50.
 
@ guy bij deze kleine stapjes voor het stof effect

IMG_21612.JPG



IMG_21645.JPG


en de .50

IMG_21623.JPG
 
Visjemar, je doet het prachtig tot leven komen, maar vergeet je de achterzijde van de turret niet? Deze was tijdens het gebruik van de "crab" telkens met de loop naar achter geplaatst....
 
Dit is wondermooi gedaan. Daar ben je toch ook enkele uurtjes mee zoet geweest denk ik.

Grtz Bart.
 
Ik vind het heel geslaagd die aangekoekte modder
 
Mooi Martin, de variatie in verwering ziet er netjes uit, veel kleur waardoor het groene van de tank meer tot leven komt, modder is zeker geslaagd en het model is zeker geslaagd.

Gr Johanna
 
Bedankt voor jullie reacties

@ Beyond, bedankt voor je tip, ik ben ondertussen verder met de rest van de verwering en de achterkant van de koepel krijgt meer aandacht dan de voorkant wat stof betreft ;)

@ Lighting, ik leg een basis met "Mud in a Pot" van reality in scale, dat is een mix van zand met een mooie structuur met een bruine kleur. Dit geeft een mooie structuur voor de modder. Als dit nog nat is gooi ik er MIG pigmenten op die gelijk goed vast komen te zitten op de MUD. Ik werk hierbij van donker naar lichte pigmenten.

@ D-Day, een uurtje per modder kant, dus het valt mee

@ Ratticus, ik zit dan in engeland op Euromilitair (22 sept toch)

@ Ron en Johanna, bedankt :)
 
Nu is dit verhaal alweer bijna ten einde.
Ik ben mijn ideeen voor een diorama/setting nog verder aan het uitwerken maar hierbij toch wat extra fotos. (de vlek links achter is weggehaald)

IMG_21654.JPG


IMG_21705.JPG


IMG_21673.JPG


IMG_21723.JPG


IMG_21714.JPG


IMG_21733.JPG


IMG_21745.JPG


IMG_21813.JPG


IMG_21764.JPG


IMG_21794.JPG


groet Martin
 
Hey,

Zeer mooi geworden, net echt....:);)
 
Net echt, inderdaad, een der meest geslaagde Shermans die ik ooit zag.
 
Heel knap , Model recycling kan dus zeer zeker de moeite zijn.;)
 
Wat zijn die 2 soort antennes achteraan met die ronde koppen erop (boven de kalkstrooiers)
 
Bedankt mannen:

@ Famo
Die uitsteeksels zijn lampen en zijn bedoelt om voertuigen achter deze crab te helpen met navigeren.
Omdat er diepte verschil tussen de bovenste en onderste lamp zullen deze alleen recht boven elkaar staan als je er recht achter rijd. Als je er niet recht achter rijd zul je de lampen niet recht boven elkaar staan.
Dit is best handig aangezien de CRAB slechts een klein mijnen vrij spoor achter laat.

groet Martin
 
Ok Martin bedankt.
Ik ben niet nieuwsgierig maar weet het graag allemaal ;):laugh:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan