Hoofdsponsor

1/35 Diorama Panzer IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ziet er erg prachtig uit :wow:

Hoe lijm je die bladeren? En komt er nog iets bij? (behalve de boomtakken...)
 
Ja André, ben er sprakeloos van! Echt prachtig!

Erwin.
 
ja andré , het moet gezegd worden , mooie werken die je hier hebt gedaan
je waant zich in een echte bos

tom
 
den dree kennende.................
 
Zeer mooi dio André.
Hoe heb je de bladeren gemaakt? Wel oppassen als je alleen maar naaldbomen zet dan kloppen de bladeren niet.
 
Yo Dreeke,

Strak werk, en wat het prachtig contrast..zeker met die ene naaldboom op de voorgrond, hier creëer je een heerlijke diepgang in je diorama.
Grondbedekking is top...

Waarom zo licht begonnen met je basislaag voor de grond/aarde?

Wat werk jij strak en net zeg!

Greetz Nico
 
Bedankt allemaal voor de leuke reactie's ;)

@Beyond, het is allemaal verlijmd met verdunden houtlijm.

@Christophe, er komt normaal nog een variatie een planten, de blaadjes zijn de zaadjes van een berkeboom .

@Nico, Zoals altijd het geval is bij mij had ik eerst iets anders in mijn gedachte en ben toen overgestapt op dit diotje :$

Cheers,
André
 
André, prachtig grondwerkje! Wat mij ook opviel was het gebruik van loofbladeren in een naaldbos wat onrealistisch overkomt. Voor de rest niets dan lof!
 
Een mooi bladerdek, van wat zijn de bladeren gemaakt?

Grtz Bart.
 
Prachtig gedaan! Ik treed echter mad ice bij dat de grond eruit ziet als van een loofbos en de bomen naaldbomen zijn.
 
Prachtig André !

Heel mooi dio, dat je panzer volledig tot zijn recht laat komen.
Je naaldboom is zeer realistisch, misschien nog wat donkergroene tinten toevoegen ? Of is dit optische misleiding door je foto ?

Zeer geslaagd, we blijven volgen.

Groeten Rik
 
Weer een klein stapje verder ;)
Ondertussen ben ik begonnen met het aanbrengen van struiken en anderen planten.

DSC_0073.jpg
DSC_0089.jpg

Ook zijn we bezig aan een paar figuren die er nog bijkomen.

DSC_0093.jpg

Cheers,
André
 
Super mooie vorderingen André er komt echt nu leven in;),kan je even vertellen André van welk merk dit figuurtje is ik vind het geweldig mooi en heb je buiten het hoofdje nog andere veranderingen aangebracht...
 
kijk hier met veel plezier mee, de details doen het
 
Dit wordt hier weer een topper !

Ik vermoed dat je figuurtje van Hornet afkomstig is ? Het hoofdje heeft toch de uitstraling als deze die we kennen van dit merk.

Prachtig om volgen...

Groeten Rik
 
Mooi om te zien hoe alles steek houdt, de bladeren op de bodem horen er thuis nu. Erg sfeervol dio, ik hoop dat je nog meer takken gaat toevoegen, zodat het nog ruimtelijker wordt. Alsof je door de takken heen het tafereel gadeslaat, door de ogen van een Allied...
 
Super mooie vorderingen André er komt echt nu leven in;),kan je even vertellen André van welk merk dit figuurtje is ik vind het geweldig mooi en heb je buiten het hoofdje nog andere veranderingen aangebracht...

Hoi Danny,

Het figuurtje is van Dragon en het hoofdje is van hornet voor de rest zijn er geen veranderingen ;)

Cheers,
André
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan