Hoofdsponsor

BELANGRIJK Bannermaken <<<.nl banners

trobwal

Well-known member
Registered
Lid geworden
5 mrt 2010
Berichten
943
Mag ik vriendelijk verzoeken aan ALLE leden die een banner gemaakt hebben op bannermaken .nl om deze te verwijderen daar bannermaken door sitefeeds geindiceert staat als een malware site... deze site stuurt malware en virussen door naar alle site's die een banner hebben staan van bannermaken .nl, hoe dit gekomen is is momenteel nog onduidelijk en de mensen van bannermaken .nlzijn momenteel bezig om dit probleem te verhelpen maar toch zouden we willen vragen om de banners te verwijderen aub daar de mensen die met chrome werken steeds een vervelend bericht krijgen.... dus check even je handtekening en verwijder de banners van *bannermaken .nl aub... er zijn tal van andere mogelijkheden om uw eigen banner te maken zoals bannermaker.com

Alvast bedankt...
 
heb bannermaken .nl geblocked dus mensen met een banner van daar krijgen nu een foutieve URL in hun handtekening....
 
enig idee als alternatief ?? want dit wordt toch steeds erger met alles op het internet , denk ik altans
 
enig idee als alternatief ?? want dit wordt toch steeds erger met alles op het internet , denk ik altans

Wat je kunt doen is om bv met Irfanview een gewone foto of panaroma foto te maken, de afmetingen aan te passen aan het forum.
Deze afbeelding zet je hier in de (nieuwe) galerij en dan de volgende code gebruiken:

*IMG]http://www.modelbouwen.be/attachment.php?attachmentid=3662&d=1310898523[/IMG][*URL]

Het eerste * moet dan een [ zijn en het tweede * een /

Met het eerste deel verwijs je naar je site of blog en met het tweede deel koppel je dat dan aan je image (even eenvoudig uitgelegd).

Het meest handig is het om eerst je foto neer te zetten, dan waarschijnlijk even op de a/A drukken om naar tekst te gaan en de rest even aanvullen.
 
Laatst bewerkt:
Ohhh eens kijken .
 
Laatst bewerkt:
Beste Modelbouwen forum-leden, het probleem met de website: *************** is opgelost. Alles werkt nu weer naar behoren en het bevat geen schadelijke software meer. We hebben inmiddels de nodige veiligheids-maatregelen getroffen om herhaling te voorkomen..
Excuses voor het ongemak.

groet,
Webmaster ***************
 
als u mij een officiele mail kunt opsturen via support@modelbouwen.be dan zal ik de ban op jullie website opheffen en kunnen jullie banners terug gebruikt worden...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan