Hoofdsponsor

1/72 Leopard 1 Italeri [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je Bart.

Wacht nog even af of er zaken zijn die verbeterd kunnen worden en dan maak ik een paar eindfoto's.
En als er nog ruimte in de auto is neem ik hem mee naar de ledendag.
 
Prachtig, zeker ! Goede stofnuances man !
 
Dank je, het was trouwens een probeersel. Ik heb dan wel geen pigmenten, maar had nog wel pastelkrijt liggen waarmee ik de ondergrond iets lichter gemaakt heb. Met een beetje van dat poeder ben ik met een zachte kwast over de tank gegaan en dat pakte goed uit. Het is alleen niet gefixeerd, maar ik hoop dat het een beetje blijft zitten omdat pastelkrijt op zich al een beetje vettig is.

Morgen of anders van de week eens een paar eindfoto's maken en nog een 1/72 projectje oppakken, een DUKW van Italeri.
 
Dank je Michel :).

Over de kit kan ik niets anders dan positief zijn, het paste allemaal prima. Er was slechts 1 randje dat ik moest dichten, maar dat kan ook gekomen zijn door mijn gerommel met styreen om de inkijk te verminderen. Het detailniveau op de onderdelen is prima, de beschrijving was duidelijk, wat wil je nog meer :).

Hier dan één foto van het eindresultaat, de andere kunnen bekeken worden bij Afgewerkt Militair Rollend Materieel !

main.php


Dit is de link naar de eindfoto's van Wim's Leopard 1 :

http://www.modelbouwen.be/showthread.php?t=7034

Aarzel ook niet om hierna je lof te betuigen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze is mooi geworden Wim.
 
Prachtig Wim !

Hij heeft de prachtige uitstraling zoals ik ze gekend heb bij het 4 Lansiers, destijds bij mijn legerdienst in 1989, in Soest.

Groeten Rik
 
@Camaro69
Dank je Jelle :)

@InFlandersfield
Dank je Rik, ben in Leusden begonnen en paraat naar Oirschot gegaan (en regelmatig in Duitsland) bij 11 Tankbat.
Maar was een poosje voor jouw tijd - 1978 t/m 1980.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan