Hoofdsponsor

1/35 JS-2 Model 1944 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.267
Na een dramatisch einde van mijn model in de wedstrijd "Hollywood boulevard " heb ik mijn eigen maar getroost om nieuw kitje erbij te pakken waar geen resin in zit.
Dit kitje word lekker tussendoor gebouwd als ik even geen resin meer kan zien :)

Geen info over het voertuig maar daar is genoeg van te vinden via Google :laugh:

Alvast wat plaatjes voordat ik van start gaat met deze.

DSC_7539.jpg

DSC_7541.jpg

Oja heeft iemand toevallig de instructies liggen voor Abers bedspring armor en wil deze voor mij inscannen of een duidelijke foto van maken?
 
Laatst bewerkt:
veel succes met deze. Mooie boel PE die erbij komt. deze van aber heb ik niet liggen, maar deze van eduard kan je zo bekijken op hun site, misschien zit er daar niet al te veel verschil tussen?
 
Hola, een ganse resem verfraaiingen om deze klassieker te pimpen.
Helaas heb ik geen handleiding daarover.
 
Ik wilde het deze keer maar eens simpel houden met bouwen want al de complexe modellen word je ook niet altijd vrolijk van :laugh:
 
Amai Ron, wat een PE! Ik zou al beginnen zweten op voorhand :)
Veel plezier ermee. Als je de nummer van de Aber set hebt dan is het wel te vinden denk ik.
 
Michel goed idee ik zal eens kijken of het nummer op het PE plaatje staat
 
Das genoeg metaal om ermee naar de oorlog te kunen. :-)
 
Het zal ongetwijfeld wel eens een beetje oorlog opleveren aan de hobby tafel Phillipson :-)
 
Die heb ik ook nog liggen, Nothing beats a Tamiya...

Ik schuif mee aan de tafel.
 
Hiervan ga je ongetwijfeld genieten Ron, en het model is zo mooi ! Hopelijk ga je ook voor de witte lijn over de turret ?
 
Kan je gelijk meebouwen Koekie :-)

Gunit het is wel de bedoeling dat de witte streep erop komt want dat heb altijd wel wat vind ik.
 
Succes met deze en een dikke schop onder de kont van M van mij. Ik hoop dat hij even wegblijft nu Ron!

Fred
 
Zolang dat je hem nog kan opheffen als die klaar is , ist goed. :-)
Ja die witte lijn zou er voor mij ook absoluut op moeten. zou ik met de haarlak doen trouwens.
 
Zolang dat je hem nog kan opheffen als die klaar is , ist goed. :-)
Ja die witte lijn zou er voor mij ook absoluut op moeten. zou ik met de haarlak doen trouwens.

Hebben ze witte haarlak dan? :laugh::laugh:;)
Inderdaad haarlak is een optie voor die witte band.

Camaro helaas dat zijn roosters voor het motor gedeelte, maar ik heb de instructies al gevonden dankzij Silenoz dus zijn niet meer nodig maar wel bedankt voor de moeite.

Even een schriftelijke update vanwege oninteressant, de hull en koepel staan al in elkaar dus de voorbereidingen voor het aanbrengen van een iets grovere structuur en de sloopwerken is gedaan....... jammie slopen :8
 
Vandaag de spatborden verwijderd en nu kan ik eerst wat extra structuur aanbrengen en dan de PE spatborden aanpakken.

Even een paar Toen & Nu foto`s :-)

DSC_7545.jpg

DSC_7546.jpg
 
toont er direct afgeslankter uit
 
Inderdaad Famo het is nu een slanke :-)

Niet echt veel gedaan aan deze vanwege dat ik druk in de weer ben met de Centurion maar ik heb alvast de structuur iets grover gemaakt met verdunde putty en naderhand geschuurd en op enkelen plekken deze handelingen herhaald.

DSC_7552.jpg
 
Benieuwd hoe je structuren uit de verf zullen komen Ron !
 
Ik ook GUnit je breng het wel aan maar het echte resultaat ziet je pas na de primer maar zoals het nu is zal het wel goed uitkomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan