Hoofdsponsor

1/35 JS-2 Model 1944 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Knap werk zover! Ga dit zeer geinteresseerd blijven verder volgen, heb deze kit ook nog in mijn voorraadkast steken :D
 
Ron, welke kleuren heb je dan als basis gebruikt?
Het is een beetje moeilijk te zien op de foto's... ;)
 
Thnx Kevin.
Beyond, de kleuren van de primer verlopen van wit naar zwart waar uiteraard zwart voor de schaduw partijen is.
 
knap werk hoor ron,deze staat ook nog op mijn lijstje van eens te bouwen
grten jurgen
 
veel succes met de schilderwerken van deze. Hopelijk gaat het nu wat vlotter dan bij de andere projecten...
 
Ik heb me vandaag bezig gehouden met het spuiten van de basis kleuren en heb hier een een kant en klaar setje verf voor Russische (hoe kan het ook anders) voertuigen van AK gebruikt, en ben voor mijn doen eens extreem bezig geweest met modulatie.
Ik zit nu nog steeds achter mijn oren te krabbelen waarom ik dit gedaan heb :lol:, afijn een berg washes en filters zullen de boel wel wat redden denk ik, en anders heb ik nog wel een leuk plekje voor hem.
Om nog even op de AK verf terug te komen, als je denk dat Vallejo rotzooi is dan win AK het er nog van, wat een troep :angry:

Nog wat tegenslag :( ik hielp mijn 0,4mm naald om zeep ik weet nog steeds niet hoe da gebeurde, en ter verhoging van de feestvreugde was er ook nog een nozzle kapot van de 0,2mm setting maar dat was waarschijnlijk gewoon slijtage door het jarenlange gebruik.

Even een paar foto`s van het resultaat tot nu toe want er moet nog een witte band op de koepel gespoten worden.

006.jpg

008.jpg

009.jpg

010.jpg

011.jpg

013.jpg

Word vervolgt
 
Die kleurmodulatie ziet er anders degelijk uit Ron. Jij durfde het aan om zwaar in het contrast te gaan, iets waar ik nooit genoeg lef voor had.
 
Inderdaad G. ik heb de stoute schoenen maar eens aangetrokken en zien wel waar het eindigt, ik ben zelf niet echt een grote fan van kleuren modulatie maar je moet alles eens uit proberen toch?
 
Ik vind het persoonlijk wel mooi zo met die kleurmodulatie.
 
ziet er wel spectaculair uit op deze manier... benieuwd naar het vervolg...
 
Thnx mannen.

Vandaag even de witte band erop gezet, ziet er niet uit op dit moment maar zal ongetwijfeld goed komen in de volgende behandelingen.

002.jpg

003.jpg

005.jpg
 
Is deze witte band door middel van de haarlakmethode gedaan?
Ziet er al goed uit ;)
 
Geen haarlak deze reis maar worn effecs van AK.............. maar je kan net zo goed haarlak gebruiken want dat werkt en geef het hetzelfde effect dus weer een van de vele nutteloze producten die er op de markt zijn.

De witte band word nog wel iets terug gechipt denk ik.
 
Geen haarlak deze reis maar worn effecs van AK.............. maar je kan net zo goed haarlak gebruiken want dat werkt en geef het hetzelfde effect dus weer een van de vele nutteloze producten die er op de markt zijn.

De witte band word nog wel iets terug gechipt denk ik.

Hoe heb je deze aangebracht, met de airbrush of met een borstel?
 
Dan de vraag terug wat? :laugh:

De band met de kwast, dus op z`n Russisch :) en het AK goedje met de airbrush Camaro.
 
had het idd op het AK:wub:
heb dit goedje ook nog liggen.
 
Die AK verf is misschien wel brol zoals je zegt (ik had er zelfs nog nooit van gehoord), maar het resultaat is wel knap. Je AB-onderdelen ten spijt.
 
Inderdaad, een prachtig resultaat.

Hevig contrast in je kleurmodulatie, zelf durf ik ook niet zo ver gaan. Op mijn Krupp in panzergrau had ik een iets minder contrasterende modulatie toegepast, maar de verdere stappen (voornamelijk de washes) hebben het contrast teniet gedaan.

Waarschijnlijk zul je in de verdere stappen een beter resultaat/contrast behalen.

Wel jammer van je AB. Maar bekijk het positief : zo bekom je eens nieuw materiaal. ;):$

Groeten Rik
 
Thnx mannen.

Famo, het zal wel weer een kwestie van wennen zijn om met AK te werken, de kleuren zijn wel mooi die ze hebben dus ik kijk het nog wel even aan.

Rik, een telefoontje naar Almere en de volgende dag lag er weer een nieuwe naald en nozzle in de bus en kon ik me weer uitleven :-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan