Hoofdsponsor

1/35 JS-2 Model 1944 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ron, het is nu al een super resultaat. Dus ben benieuwd waar je nog wat gevonden kan krijgen om te verbeteren of aan te passen.:P
 
Prachtig model geworden, Ron !

Vooral die foto in kikvorsperspectief is impressionant. Hij toont ten volle dat deze tank heerst over het slagveld.

Je verwering is prima geslaagd.

Groeten Rik
 
Bedankt mannen voor de positieve reacties.

Swa het bijwerken bestaat hoofdzakelijk uit kleine puntjes verbeteren en een enkele uitschieter met de kwast weg werken :-)
 
Knap model Ron, hij mag zeker gezien worden ! ;)
 
Zo deze mag voorlopig de kast in totdat ik een leuk idee heb voor een ondergrondje.

DSC_8041.jpg

DSC_8043.jpg

DSC_8044.jpg

DSC_8045.jpg

DSC_8046.jpg

DSC_8047.jpg

DSC_8048.jpg
 
Een mooi model Ron, het ruwe van zo'n Russische tank heb je echt goed getroffen.
 
Je hebt een schitterend model neergezet :wow:.
 
Bedankt mannen.

Ik ben zowaar zelf ook tevreden over het resultaat, en dit model heeft veel van mijn geduld gevraagd wat ik dus niet echt heb maar de beloning hiervan staat in de vitrinekast :)
 
Hey Ron,

Wat een prachtig stuk geworden, op naar de volgende zou ik zeggen. ;)
Misschien is een kleine ondergrond met straatstenen en een tramrail erin, is voldoende. De aandacht moet gaan naar dat prachtig voertuig die erop staat.
Als kleine bijkomstigheid een bomtrechter met daarin een achtergelaten helm en panzerfaust sluit het geheel af. Is maar een gedacht he.....;)
 
Bedankt Swaken en een volgende laat even op zich wachten, eerst wat lopende projecten afmaken ;)

Wat jullie ideeën betreft erg interessant maar het zal wel bij een eenvoudig plaatje blijven vrees :$
 
Ik moet GUnit bijtreden wat die ruwheid betreft en het doorhangen van de tracks benadrukt dat ook nog eens extra.
 
Hij straalt echt een Russisch karakter uit.

Grtz Bart.
 
Super eindresultaat, Ron! Benieuwd naar de setting waar je hem in gaat plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan