Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 JS-2 Model 1944 [DONE]
Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 136

Discussie: JS-2 Model 1944 [DONE]

Lightbulb JS-2 Model 1944 [DONE]

Na een dramatisch einde van mijn model in de wedstrijd "Hollywood boulevard " heb ik mijn eigen maar getroost om nieuw kitje erbij te pakken waar geen resin in zit.
    Dit kitje word lekker tussendoor gebouwd als ik even geen resin meer kan zien

Geen info over het voertuig maar daar is genoeg van te vinden via Google

Alvast wat plaatjes voordat ik van start gaat met deze.

Oja heeft iemand toevallig de instructies liggen voor Abers bedspring armor en wil deze voor mij inscannen of een duidelijke foto van maken?
    Laatst gewijzigd door Ron; 12-02-12 om 14:53

Standaard

veel succes met deze. Mooie boel PE die erbij komt. deze van aber heb ik niet liggen, maar deze van eduard kan je zo bekijken op hun site, misschien zit er daar niet al te veel verschil tussen?

Standaard

Hola, een ganse resem verfraaiingen om deze klassieker te pimpen.
    Helaas heb ik geen handleiding daarover.

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

Ik wilde het deze keer maar eens simpel houden met bouwen want al de complexe modellen word je ook niet altijd vrolijk van

Goede topic beantwoorder Michel's schermafbeelding

Standaard

Amai Ron, wat een PE! Ik zou al beginnen zweten op voorhand
    Veel plezier ermee. Als je de nummer van de Aber set hebt dan is het wel te vinden denk ik.
    Groeten,

Michel.

Standaard

Michel goed idee ik zal eens kijken of het nummer op het PE plaatje staat

Standaard

Das genoeg metaal om ermee naar de oorlog te kunen. :-)

Standaard

Het zal ongetwijfeld wel eens een beetje oorlog opleveren aan de hobby tafel Phillipson :-)

Standaard

Die heb ik ook nog liggen, Nothing beats a Tamiya...

Ik schuif mee aan de tafel.
    Zo veel te doen...
    Zo weinig tijd...

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Hiervan ga je ongetwijfeld genieten Ron, en het model is zo mooi ! Hopelijk ga je ook voor de witte lijn over de turret ?

Standaard

Kan je gelijk meebouwen Koekie :-)

Gunit het is wel de bedoeling dat de witte streep erop komt want dat heb altijd wel wat vind ik.

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Succes met deze en een dikke schop onder de kont van M van mij. Ik hoop dat hij even wegblijft nu Ron!

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

Standaard

Zolang dat je hem nog kan opheffen als die klaar is , ist goed. :-)
    Ja die witte lijn zou er voor mij ook absoluut op moeten. zou ik met de haarlak doen trouwens.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philipson Bekijk bericht
    Zolang dat je hem nog kan opheffen als die klaar is , ist goed. :-)
    Ja die witte lijn zou er voor mij ook absoluut op moeten. zou ik met de haarlak doen trouwens.
    Hebben ze witte haarlak dan?
    Inderdaad haarlak is een optie voor die witte band.

Camaro helaas dat zijn roosters voor het motor gedeelte, maar ik heb de instructies al gevonden dankzij Silenoz dus zijn niet meer nodig maar wel bedankt voor de moeite.

Even een schriftelijke update vanwege oninteressant, de hull en koepel staan al in elkaar dus de voorbereidingen voor het aanbrengen van een iets grovere structuur en de sloopwerken is gedaan....... jammie slopen

Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten