Hoofdsponsor

1/6 Klingon buste [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jiver

Sponsor
Registered
Lid geworden
2 dec 2009
Berichten
527
Locatie
Herenthout
Tijd om mijn oude van '98 te vervangen. Kopje al gedaan volgens eerder getoonde methode. En een vlug testje met wat haar om te zien of alles goed komt. Dit is een kleine 1/6.
Het gaat moeizaam tegenwoordig want mijn rechterhand heeft een onaangename confrontatie achter de rug met de propellor van een van mijn RC vliegtuigen. Pinkie redelijk zwaar gehavend, de 2 vingers ernaast in mindere mate. Maandag gaan de draadjes eruit(10 st). Komt wel terug in orde. Dit terzijde.

Klingon1.gif
Klingon2.gif
Klingon3.gif
 
weer mooi gedaan Jimmy.

maar kijk je wel een beetje uit...moet je toch niet aan denken man, uw vingers.

Rene
 
Wederom een zeer mooie buste hier Jimmy en veel beterschap toegewenst met je vingers...
 
Helaas ooit dezelfde ervaring meegemaakt....
Ik begrijp dat het lastig is om met wat gewonde vingers te werken maar toch ziet dit er weer zeer levendig uit.

Fred
 
Mooi werk deze buste.

Hopelijk komt alles goed met de vingers...Vroeger nog een paar keer meegeweest met een vriend naar een vliegclub en daar gebruikten ze stokjes of een electromotortje om de motoren aan te draaien, denk dat ze ook eens ondervonden hadden waarom
 
Ik vlieg uitsluitend elektro, maar ben onvoorzichtig geweest. De laaste tijd was ik veel met heli's bezig en veiligheid primeert wat betreft die dingen, zeker de grotere. Normaal demonteer ik rotors en propellors tijdens werkzaamheden en deze keer dus niet. Tijdens het programmeren van de landingskleppen in een bepaalde mix-configuratie is de motor in gang geschoten. Omdat het deze keer een vliegtuig was, een beetje laks,he. Nu, op 30 jaar is dit mijn 2de ongelukje, dus 't is niet dat dit elk seizoen gebeurt.
 
Perfect weer, als Star Trek liefhebber zou ik onmiddellijk zo'n exemplaar willen bestellen.
 
Gewoon bangelijk.
En zelfs als niet Trekkie, dit misstaat niet op of in de kast zene
 
schitternd gemaakt !!!! is deze mabe in kit buste te koop ?
 
En hier het geschilderde prototype.

Dit project is voltooid, bedankt voor het kijken ;)

Klingon18.gif
Klingon19.gif
Klingon20.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan