Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Klingon buste [DONE]
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 16

Discussie: Klingon buste [DONE]

Lightbulb Klingon buste [DONE]

Tijd om mijn oude van '98 te vervangen. Kopje al gedaan volgens eerder getoonde methode. En een vlug testje met wat haar om te zien of alles goed komt. Dit is een kleine 1/6.
    Het gaat moeizaam tegenwoordig want mijn rechterhand heeft een onaangename confrontatie achter de rug met de propellor van een van mijn RC vliegtuigen. Pinkie redelijk zwaar gehavend, de 2 vingers ernaast in mindere mate. Maandag gaan de draadjes eruit(10 st). Komt wel terug in orde. Dit terzijde.

Standaard

weer mooi gedaan Jimmy.

maar kijk je wel een beetje uit...moet je toch niet aan denken man, uw vingers.

Rene

Standaard

Wederom een zeer mooie buste hier Jimmy en veel beterschap toegewenst met je vingers...

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Helaas ooit dezelfde ervaring meegemaakt....
    Ik begrijp dat het lastig is om met wat gewonde vingers te werken maar toch ziet dit er weer zeer levendig uit.

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

Standaard

Mooi werk deze buste.

Hopelijk komt alles goed met de vingers...Vroeger nog een paar keer meegeweest met een vriend naar een vliegclub en daar gebruikten ze stokjes of een electromotortje om de motoren aan te draaien, denk dat ze ook eens ondervonden hadden waarom

Standaard

Ik vlieg uitsluitend elektro, maar ben onvoorzichtig geweest. De laaste tijd was ik veel met heli's bezig en veiligheid primeert wat betreft die dingen, zeker de grotere. Normaal demonteer ik rotors en propellors tijdens werkzaamheden en deze keer dus niet. Tijdens het programmeren van de landingskleppen in een bepaalde mix-configuratie is de motor in gang geschoten. Omdat het deze keer een vliegtuig was, een beetje laks,he. Nu, op 30 jaar is dit mijn 2de ongelukje, dus 't is niet dat dit elk seizoen gebeurt.

Standaard

Waar vakantie al niet goed voor is

Standaard

Sculpture is klaar, nu de mal nog.

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Perfect weer, als Star Trek liefhebber zou ik onmiddellijk zo'n exemplaar willen bestellen.

Standaard

Gewoon bangelijk.
    En zelfs als niet Trekkie, dit misstaat niet op of in de kast zene
    Grtz Erik.
    Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.

Standaard

schitternd gemaakt !!!! is deze mabe in kit buste te koop ?
    http://www.modelbrouwers.nl/albums/coppermine/albums/userpics/11717/mo.jpg

Standaard

Merci, gasten.
    Ik ga beginnen eentje te schilderen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bubblegum Bekijk bericht
    schitternd gemaakt !!!! is deze mabe in kit buste te koop ?
    Ik zal straks een berichtje op de marktplaats zetten.

Standaard

okidooo bedank
    http://www.modelbrouwers.nl/albums/coppermine/albums/userpics/11717/mo.jpg

Standaard

De eerste resin casting,

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten