Hoofdsponsor

1/12 69 Camaro prostreet [wip]

mind-9

Well-known member
Registered
Lid geworden
13 apr 2011
Berichten
917
Nou zal er dan toch een topic van maken (bedankt Peter ;) ).

Dit is een project die ik naast de Pacman rod zal gaan doen.

Was hier al mee begonnen maar even in de kast gezet nu het weer gaat kriebelen vooruit dan maar.


480471965_o.jpg
Dit is hem

29mkrgx_zps55326f7a.jpg
En zo moet ie ongeveer worden. (hang me er niet aan op ben erg voor verandering :) ).

Nou eerst de achterwielen zoals altijd als je het nodig hebt is het niet te vinden :P prostreet banden.

Niet getreurd zelf maken (hoe moeilijk kan het zijn),ik heb natuurlijk de originele banden die verbreden is niet moeilijk MAAARRR dan zit je dus met een naad.

Dit is de oplossing.

tire2.jpg
De onderdelen 2 slicks (van het model en 2 die ik nog had liggen) en 1 brede band met profiel an een Muscle machine .
nzo20treatment_20Photo20art20by20Gonzo_zps660e3c9c.jpg
Deze banden zijn 1/12 (en heb een paar van deze modellen gekocht voor een prikkie).

tire3.jpg
Ik heb de wang (zijkant band) weggesneden,

tire4.jpg
Toen de slicks erin gezet voor stevigheid en zodat de velgen passen.

tirefinal.jpg
Het resultaat.

grootenklein.jpg
Het verschil kleine is 1/25 grote wel 1/12

back1.jpg
Even passen onder de auto.

Lijken goed te passen volgende update krijgen de velgen een rebuild.
Tot dan.

Gr
Dirk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er als een gave built uit Dirk, succes met de verdere bouw.

Fred
 
Netjes Dirk,
Ik zie het al, zal de mijne ook eens terug op tafel moeten leggen.
 
Wel wel Dirk, kijk es aan... en al meteen een warme start ook bravo_zpse8aefded.gif)

En gezien jouw werk gaat dit vast ook een hele mooie worden...(begint al goed met die vette sloffen!).

Ik zal nu rap mijn Dodge-dio gaan afwerken om serieus met mijn Camaro verder te gaan.

enne... ik denk wel dat ik deze nauwkeurig ga volgen (om af te kijken uiteraard, hehe oog_zps5a17c8c0.gifoog_zps5a17c8c0.gif)

veel plezier !
 
Dat zijn nog eens banden..

Mooi begin.
Wat heb je voor kleuren in gedachten?


​Dat zwart staat hem wel heel erg mooi... :)
 
Ja dat is al een veel belovende start.
Heb deze ook nog in mijn stash zitten. Ga dan ook met de nodige aandacht volgen.

Mark
 
Ben geen vervend liefhebber van 'hotrods' of 'streetmachines'. Ben meer 'in to' de klassieke modellen. Ik moet er een 'klik' mee hebben zeg maar om het model te gaan bouwen. Maar volgen ga ik je zeker!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan