Hoofdsponsor

1/25 Ford 32 ratrod (Revell)

Status
Niet open voor verdere reacties.

scalecruiser

Well-known member
Registered
Lid geworden
7 sep 2011
Berichten
178
Wegens ff geen zin meer in mijn scania en hier is mijn gedeeltelijk geschratchte en gekitbachte ratrod,1 van mijn langste build tot nu toe mede dankzij al de ombouw maar ben toch blij met het resultaat!;)

de originele kit
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
In 1 woord.....schitterend!!!!
ben ik dol op he,ik bouw ook en rod van een bugatti coupe napoleon en heb meerdere onderdelen ook zelf gemaakt.
 
Zeeeeer mooie Rat.
 
thanks voor de reacties,kdenk dat al de fotos er nu op staan.Het leuke aan ratrods is dat je er alles mee mag doen
zolang hij maar rijdt en remt.Heb het achterste stuk van de body er afgedaan en de achterkant met balsahout gemaakt
zodat het juist 2 planken lijken.Voor de rest zijn het stukken van verschillende kits zoals de achterste traanplaat is een
opstap van een peterbilt 359 ,de achterste banden zijn van een camaro 3 in 1 kit,de voorste banden zijn van een Ford
galaxy van de fifties,de beerkeg en de luchtinlaten heb ik van een fantasyrod(deze kit heb ik enkel gekocht voor o.a deze onderdelen)
en verder zijn er nog wat photoeched parts zoals de alternatorbracket enz.....

doomwad,ik zal zeker je ratrod build in het oog houden al je er een verslag van maakt;)
 
Laatst bewerkt:
Geweldig deze rod zo hoort een ratrod eruit te zien

knap scratch en schilder werk

Gr
Dirk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan