Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Rijdend Ford 32 ratrod
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Ford 32 ratrod

Standaard Ford 32 ratrod

Wegens ff geen zin meer in mijn scania en hier is mijn gedeeltelijk geschratchte en gekitbachte ratrod,1 van mijn langste build tot nu toe mede dankzij al de ombouw maar ben toch blij met het resultaat!

de originele kit

Laatst gewijzigd door scalecruiser; 29-01-12 om 15:13

Standaard

In 1 woord.....schitterend!!!!
    ben ik dol op he,ik bouw ook en rod van een bugatti coupe napoleon en heb meerdere onderdelen ook zelf gemaakt.

Standaard

nice ratrod...... knap gedaan...

Standaard

thanks voor de reacties,kdenk dat al de fotos er nu op staan.Het leuke aan ratrods is dat je er alles mee mag doen
    zolang hij maar rijdt en remt.Heb het achterste stuk van de body er afgedaan en de achterkant met balsahout gemaakt
    zodat het juist 2 planken lijken.Voor de rest zijn het stukken van verschillende kits zoals de achterste traanplaat is een
    opstap van een peterbilt 359 ,de achterste banden zijn van een camaro 3 in 1 kit,de voorste banden zijn van een Ford
    galaxy van de fifties,de beerkeg en de luchtinlaten heb ik van een fantasyrod(deze kit heb ik enkel gekocht voor o.a deze onderdelen)
    en verder zijn er nog wat photoeched parts zoals de alternatorbracket enz.....

doomwad,ik zal zeker je ratrod build in het oog houden al je er een verslag van maakt
    Laatst gewijzigd door scalecruiser; 29-01-12 om 16:01

Standaard

Geweldig deze rod zo hoort een ratrod eruit te zien

knap scratch en schilder werk

Gr
    Dirk
    Lang leven de uitvinder van het mes

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Nice one!

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten