Hoofdsponsor

1/35 Vingette Victory 1941.... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
't ziet er goed uit, had eventueel nog gedacht aan zo'n verloren Engelse soepkom (helm) die daar lag te slingeren, maar zo is het ook goed
 
Heel mooi gemaakt Danny, echt zeer veel details.
 
Weer een staaltje van een hoog niveau, terug mijn hoed af voor u Danny.

Grtz Bart.
 
Dat ziet er weer goed danny en dat micro formaat !!! , zet er eens een aansteker ernaast ..
 
Jaja Danny dit is het helemaal, die rode bloemen geven zo'n prachtig contrast.

Dit doet he helemaal denken aan dat kleine meisje met haar rode jasje in de ZW-W film Schindler's list...
 
Dat is weer een prachtstukje, Danny !

Die gewassen brengen wat leven in een, anders, dor grondwerkje. De bloemen komen zeer realistisch over.
Hoe heb je deze voor elkaar gekregen ?

Groeten Rik
 
Het geheim van de bloemen Rik zal ik hier eens uit de doeken doen...;)
Ik maak gebruik van zeer fijne strooivlokken van het merk MiniNatuur deze zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren en kunnen aan gebracht worden met houtlijm.

Afbeelding032-11.jpg

Het gras heb ik van Joefix Studio's

Afbeelding033-8.jpg

Vervolgens breng ik een beetje verdunde houtlijm aan en dop even het gras in de gekleurde vlokken naar keuze en dan wordt het gras een mooi bloempje...

Afbeelding034-6.jpg
 
Ja Danny nu je het zo laat zien is het eigenlijk heel simpel... Je moet er toch maar opkomen.
 
Inderdaad Tom soms is het allemaal zo gemakkelijk en ook veel goedkoper ;) het is even zoeken en uitproberen voor het resultaat is zoals je zelf verlangd maar dat hoort nu ook eenmaal bij onze geweldige hobby....
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Danny, voor je uitleg.

Prachtexemplaren zijn het. Een bloemist heeft niet beter !

Groeten Rik
 
hoe simpel kan het soms zijn :) maar je moet er maar opkomen . eentje om te onthouden en mischien wel bij de howto zetten ook al is het maar klein er zullen er veel blij mee zijn dat dit zo makkelijk te maken is.
 
Geen slecht idee amazone om hier van eens een tutorial van te maken,zal eens kijken of ik ergens een klein gaatje kan vinden in men drukke werkschema...;)
 
Hier zijn we dan weer met een kleine update,ondertussen heb ik het wapen en de helm afgewerkt en toegevoegd en zo komt er bijna een einde aan dit kleine vingette op 1/35 schaal.
Het enige dat nog open staat in mijn draaiboek is het maken van een geschikt naamplaatje...;)

Afbeelding035-5.jpg

Afbeelding036-6.jpg

Afbeelding037-6.jpg

Afbeelding038-6.jpg

Afbeelding039-6.jpg

Afbeelding040-7.jpg

Afbeelding041-7.jpg

Afbeelding042-5.jpg

Afbeelding043-8.jpg

Afbeelding044-8.jpg
 
volg je bouwerkje van dag één, is een waar genot tezien hoe je alles samenbouwd
Een heel mooi diorama dat je hier neerzet
een naampje eine sigarette.
 
Klein maar fijn, terug een streling voor het oog.

Grtz Bart.
 
Prachtig leuk vignetje, Danny !

Je bewijst hier dat het geen hopen geld hoeft te kosten om een aantrekkelijk dio neer te zetten.

Groeten Rik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan