Hoofdsponsor

1/35 Vingette Victory 1941.... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel lekker vloeiend zijn die overgangen, sterk werk Danny !
 
Mooie schaduw en lichteffecten, dit is terug een zeer mooi figuurtje.

Grtz Bart.
 
Dank u wel vrienden;),de overgangen zijn zeer goed gelukt dank zij het opbouwen van zeer dunne laagjes verf als ook heb ik de schaduw op de zelfde manier verwerkt.
Alleen is het weeral spijtig dat de kleuren niet zo goed overkomen op de foto's maar we werken er aan...:nowink:
 
kben benieuwd naar het opsteken van de sigaret
 
Ja, daar zijt ge weeral goed aan begonnen! Ziet er erg realistisch uit. Uw personages zien er - nadat ze al knap waren- beter en beter uit! Daarmee kunt ge duidelijk zien dat Uw schilderkwaliteiten in stijgende lijn gaan! ;)

Erwin.
 
Zeer mooie woorden jongens bedankt,voor het ondergrondje ga ik iets simpel maken onze held zal te komen staan op enkele munitie kisten zoals een leeuw op zijn berg de Savanna aanschouwd...
 
Ondertussen zijn we weer iets dichter aan de eindstreep gekomen,de veldfles is afgewerkt en het houten ondergrondje is op maat gezet en vernist.
Zo kan ik weer enkele zaken doorstrepen in mijn draaiboek ;),de volgende punten zal dan het wapen en de sigaret worden...
Tot de volgende update dan jongens...;)

Afbeelding001-22.jpg

Afbeelding002-18.jpg

Afbeelding003-25.jpg
 
Heel mooi figuurtje Dany.
Na het dio "1944 the end" gezien te hebben weet ik hoe klein dit figuurtje is en dan toch zoveel details!

Fred
 
Ok jongens we zijn ondertussen weer een stapje verder gegaan met de afwerken van men figuurtje,de sigaret is aangestoken ;) op de foto lijkt ze iets te dik te zijn maar in werkelijkheid is dit zeker niet het geval,verder is de broek met pigmenten behandeld en is het wapen even gezet om te kijken of het plaatje wel klopt.
De vier kisten zijn even gestapeld om jullie een idee te geven hoe de setting gaat komen de draag handvaten moeten nog gemaakt worden uit dunne koperdraad en geplaatst worden het is wel niet zo'n grote update maar toch genoeg om de vorderingen te kunnen volgen...;)

Afbeelding004-21.jpg

Afbeelding005-21.jpg

Afbeelding006-22.jpg

Afbeelding008-19.jpg

Afbeelding009-16.jpg

Afbeelding010-14.jpg
 
een zeer geslaagd figuur , knappe schilderwerk


tom
 
Bedankt tom alleen zit ik nu te twijfelen of ik gebruik ga maken van de kisten of van de wel bekende stenen muurtjes die je overvloedig vind op Kreta,de redenen hier van is dat ik niet goed weet of er op Kreta ook panzers aanwezig waren ...:08:
 
Enof het plaatje klopt! Het klopt helemaal :) . Mooie sokkel trouwens.

Erwin.
 
Zou voor een muurtje gaan van kreta
want da zie je inderdaad hinder overal
en messchien een klein beestje of zo op de muur als tweede doel in het dio
of er echt gebattelt werd met panze'rs weet ik precies ook niet echt


tom
 
Yo Danny,

Ik zag hem al verschijnen op je blog...en hier ziet het er ook goed uit!

Ik zou gaan voor het stenen muurtje met mss één kistje.

Greetz Nico
 
Bedankt jongens zo te zien heb ik dan toch de beste en juiste keuze gemaakt en gekozen voor het muurtje,nu ga ik eerst alles goed laten uitharden om dan hier en daar een beetje groen te plaatsen.
Ook heb ik de ogen even verder afgewerkt als ook het wapen staat reeds in de start blokken en hier zijn dan de foto's...

Afbeelding020-13.jpg

Afbeelding018-15.jpg

Afbeelding017-9.jpg

Afbeelding016-9.jpg

Afbeelding015-10.jpg

Afbeelding014-14.jpg

Afbeelding019-14.jpg
 
Met het muurtje is een pak mooier dan met de kisten Danny!
Het is rustiger.

Fred
 
moet fred volgens , alles komt goed tot zijn recht zo.
zo blijft je figuur mooi in de kijker staan

tom
 
je kan mischien nog een paal zetten waar hij een beetje tegen leunt.

maar het is weer erg mooi danny 8)
 
Hoi Danny, inderdaad mooier met het muurtje, zoals Amazone zegt misschien nog een paal of zoiets?
De sigaret ziet er niet te dik uit hoor, t'is een zelf gerolde hé;)
 
Alvast bedankt jongens voor de positieve commentaren,vandaag even de tijd genomen om het fauna en flora even te bestuderen op Kreta en aan kleurrijke bloemen is daar blijkbaar geen gebrek en hier is dan het resultaat van mijn kleine Kreta...;)
Als het dan een beetje meezit dit weekend kan ik het wapen afwerken en voorzien van een draagriem en is voor mij dit kleine Kreta afgewerkt...

Afbeelding021-12.jpg

Afbeelding022-11.jpg

Afbeelding023-14.jpg

Afbeelding024-13.jpg

Afbeelding025-11.jpg

Afbeelding026-12.jpg

Afbeelding027-10.jpg

Afbeelding028-11.jpg

Afbeelding029-11.jpg

Afbeelding030-11.jpg

Afbeelding031-9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan