Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Vingette 1/35 Victory 1941.... [DONE]
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 69

Discussie: Vingette 1/35 Victory 1941.... [DONE]

Lightbulb Vingette 1/35 Victory 1941.... [DONE]

Ik heb al een tijdje in gedachte om eens een klein vingette te maken met een klein ondergrondje op 1/35 schaal,dus ben ik eens gaan rond neuzen in mijn dozen en heb daar dan het geschikte slachtoffer gevonden,een Duitse Fallschirmjäger van Dragon ...
    Deze jongeman bouwde zonder al te veel problemen hier en daar was wat putty nodig om het geheel mooi te kunnen afwerken..
    Het tafereeltje speeld zich af op Kreta in het jaar 1941..

De eerste schilderwerken zijn begin deze week van start gegaan en ik ben gestart met het hoofdje en hier dan de eerste foto's van een gelukkige Fallschirmjäger...

Tot hier dan de eerste beelden...

Standaard

Hey ,

Ziet er weer goed uit, die Spaanse school geeft toch goeie reultaten is het niet??

Standaard

Bedankt Swaken de foto's zijn wel van dicht bij genomen en eigenlijk moet je figuurtjes op 1/35 bekijken van op ongeveer 20@30 cm dan zijn de resultaten veel keer mooier...

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Zeer mooi tot zover Danny, eerst was ik geneigd te denken dat je het oogwit nog een tikkeltje zou moeten afzwakken, maar toen viel het me op dat dit hem een vrolijke uitstraling geeft, zo'n beetje pretoogjes. Prima dus denk ik !

Standaard

Deze heeft een mooie vrolijke uitstraling, ik volg terug hoor.

Grtz Bart.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GUnit Bekijk bericht
    Zeer mooi tot zover Danny, eerst was ik geneigd te denken dat je het oogwit nog een tikkeltje zou moeten afzwakken, maar toen viel het me op dat dit hem een vrolijke uitstraling geeft, zo'n beetje pretoogjes. Prima dus denk ik !
    Dit is de bedoeling Guy dat deze jongen geniet van een gewonnen veldslag en ik speel nog wat met het idee om dit nog wat te versterken om op zijn Duitse helm een Engelse helm te plaatsen....

Standaard

Dit wordt weer een topper !

We volgen, Danny.

Groeten Rik

Standaard

Hier zijn we dan weer met een kleine update van het figuurtje,echt zoveel is er niet gebeurt maar toch wel de moeite om het niet ongemerkt te laten voorbij gaan...
    Voor de basis kleur heb ik gekozen voor Green Grey 886 van Vallejo wederom zeer verdund aangebracht in verschillende laagjes en na een nachtje alles te laten drogen ben ik begonnen met de eerste highlights aan te brengen wederom zeer verdund in een verhouding van 1/10,in het begin ga je zeer weinig merken maar na enkele laagjes en veel geduld komt het eerste resultaat tevoorschijn ...

Tot hier dan deze update..

Standaard

Leuke uitdrukking zo...en weer mooi geschilderd.

René

Standaard

zeer geslaagde start zou ik zo zeggen danny

Standaard

Ik sta steeds verbaasd als ik jouw figuren zie, grote klasse hoor!

Grtz Bart.

Standaard

Geweldig bedankt jongens voor deze mooie complimenten,ik heb met figuren mijn ding gevonden en als ik ze daar bij dan nog in een klein Vingette kan verwerken heb ik twee vliegen in een klap...

Standaard

ziet er weer top uit danny blijf voorlopig in stilte volgen want voor figuren te schilderen kan ik alleen maar van jou leren

the end-product is not the model, but the knowledge of the building process itself

Standaard

Mooi schilderwerk Danny !!

Ik kan echter z'n pose niet goed plaatsen... wat dóet deze frohe Fallschirmjäger eigenlijk ?

vrolijke groet
    Peter
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

Mooie FSJ Danny !

Komt zijn broek in Tarnanstrich ? Het khaki is in ieder geval een goede basis, gevolgd door groene en bruine vlekken, en dan nog de fijne lijntjes.
    Zoals we van jou gewend wordt dit weer een juweeltje.

Groeten Rik

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten