Hoofdsponsor

duo sculpt! [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit is altijd spannend het begin , wie wordt het ? een persoon in deze eerste foto,s heeft me een ronder overkomen ..

Ben benieuwd !!
 
Het zijn...het zijn...roffel roffel....ik zeg het nog niet :-)

twee verschillende karakters, dat wel. Was er zelf ook niet zo snel opgekomen om te doen maar is presentje voor mijn buurman en mijn baas.
Als je naar hun favoriet vraagt krijg je zoiets. Ben gewoon benieuwd of het minder krampachtig werkt, twee tegelijk.
 
Het zijn overdudelijk Laurel en Hardy :nowink:
 
Dit gaat weer een zeer leerzaam projectje worden...
En ik vermoed dat we in deze richting moeten gaan denken...;)

laurelhardy1.jpg
 
Nee lijkt me niet als de de buurman niet zijn baas is , Laurel en Hardy zijn een koppel ??
 
kijhijk...een heldere geest :-)

het zijn inderdaad twee totaal verschillende karakters die ook los staan van elkaar. Wat ik probeer is te zien wat er gebeurt als ik MINDER krampachtig op éen beeldje zit te tuffen.
Dat je gewoon eens lekker op je 'reserves' werkt.

ok. Mijn buurjongen koos voor een stukje Hollands glorie.
Mijn patron is gek op maffiabazen.
 
Dat is precies Rutger hauer.
 
Die van 'The Hitcher', 'Turks Fruit' en 'Floris' zeg maar..?

jip, helemaal goed goed :-) Ik maak de Roy Batty versie.....
 
Ahh Schitternd , Ga je er ook eventueel copy,s van uitbrengen van roy batty ? en die andere is dat toevallig de gangster uit de The Sopranos Mr James Gandolfini ?
 
genietend zit ik te genieten van het genot:35:

Meneer Hauer is dan ook wel één van m'n favorieten hoor.
Bij deze wil me graag voorinschrijven voor een afgietsel8) (die ik een John Ryder behandeling zou geven:8).
Wat is de schaal van deze koppen ?

Have fun:)

2 vrolijke groeten:D
Peter
 
Rutger begint al aardig vorm te krijgen, hoewel ik het idee heb dat de ene zijde (rechts) ouder lijkt dan de andere zijde ('k weet is een work in progress, maar...)
 
oh, Silenoz...wat jou opvalt is inderdaad een momentopname. Ben drastisch de Hauer ouder aan het maken zodat ik iedere lijn kan volgen, letterlijk tekenen in je sculpt. Check zo de contouren beter. Dadelijk ga ik blenden en werk ik naar een wat gladdere jongen toe.

Maar.

het moet gezegd.

Sloeg er de topic van Jimmy op na en er valt telkens zo veel waardevols uit te halen!
De kwartaal indeling met het kruis al die de ogen anatomisch vastlegt.
Lijkt wel of alles daarna vanzelf sculpt!

Mannen, ik wil iets van uwen handen zien hoor!
anders is het Paarlen voor d'n zwijnen :-)

k'heb nu twee emmers creall ( is gewoon fimo maar onder ander merk) vermengd met fimo soft lichtbruin, dat schetst me toch een partij fijn. Niet te hard, niet te zacht. Alsof ik letterlijk wissel in hardheid van potlood. Dat mengen is wel even zwaar, de klei moet natuurlijk geen zuurstok worden.

maar kom, toon Jiver de mooiste dank door eens aan te vangen.

René
 
Peet,

ik ga 1/6 werken. Binnenkort ook een anatomische naakte torso aanvangen ( beetje venus van Milo idee) die ik wil gebruiken als mister average voor makkelijker te werken.
Het schilderen van 1/6 is ook apart en kan je prachtig met licht/ donker werken.

zeker van jouw hand verwacht ik eens iets aparts. zo nauwgezet als je je topics verzorgt wil ik graag eens zien in een karakterkop.

spreek je weer,

René
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan