Hoofdsponsor

duo sculpt! [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben grillig.

als ik moet kiezen vind ik persoonlijk de uitvoering met leren jack en kraag, en ja ander kapsel mooier.

tijdens mijn werk in uitvoering wisselt er wel eens wat.

feit is dat ik het hoofd ook voor de soldaat van oranje wil gebruiken en dat mijn keus zeker heeft beinvloed.
 
amaai het gaat goed vooruit met deze kerel .

maar kan er niet direkt een naam bij plakken ? is er ergens een klipje youtube waar hij te zien is ?
 
nog niet bekeken, alleen foto's. kijk eens naar de Soprano's.
 
dat ziet er goed uit man , dat met het licht spelen geef toch extra details weer .
 
had op mijn werk eens een aanvaring met een armzalig figuur dat het in zijn kop haalde me te betichten van mijn rare knijpoogjes.

de knijpoogjes heb je nodig! Gelijkenis meet je zeker af aan dieptes die je niet meteen ziet maar bij bepaalde belichting wel.

de persoon in kwestie weet reeds dat het me niks raakt hoe iemand over me denkt.
De angst dat mijn sculpt op die kneus ging lijken was latent.

:-)
 
Een paar dagen dit topic niet meer bezocht en dan zie je dit figuur geboren worden schitterend werk Renè...
 
het is een heel gepuzzel, geloof dat maar Danny.
In termen van geboorte gesproken zijn het momenteel nog zware bevallingen bij me.


Rene
 
Ik heb geen kijk op deze vorm van modelbouw maar vind het schitterend om te zien wat je maakt Rene.

Fred
 
ongelofelijk hoe zo'n figuur veranderd, alleen al door de kledij en de mimiek iets aan te passen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan