Hoofdsponsor

duo sculpt! [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
je moet de feeling hebben om er aan te beginnen ,rene

jij hebt het gevoel blijkbbaar heel goed gevonden
 
ik was gisteren gaar na twee vroege diensten maar stond op het punt hem te kijken, helaas, werd Kingdom of Heaven op de digitale recorder.
Kwam opeens in de riddersferen en zag Orlando al fier met een zwaard voor zijn oogjes in een buste :-)
dat zijn korte nachtjes mannen.....
morgen late dienst dus kan vannacht een beetje doortrekken ( zegt men dat goed zo in België, hier in de Randstad moet ik echt niet zeggen dat ik 'afgewerkt' ben ...)

ga de fotookes nog eens bekijken of het allemaal niet beter kan....beh....geloof dat ik geen preciezere pietjeshobby had kunnen treffen :-)
 
Zeer real !!! rene , hoe doe je dat spiegelen , paint programma ?
 
photoshop.

de twee foto's openen.

1 benoemen als achtergrondlaag en de ander voorgrond. de lagen kopieren op elkaar. in menubalkje transparantie aanpassen.

met ' bewerken' ' transformatie' ' schalen' 1 afbeelding terugbrengen naar formaat van de ander. Dan nog eens spelen met de transparantie van 1 of 2.

meer is het niet.
 
Dat moet ik ook eens proberen .. bedank voor de uitleg
 
Mooi gevonden om er zo de verschillen uit te halen, mooie vorderingen ook aan deze...
 
Weet je Rene, door je sculpt merk je pas eigenlijk op dat Ruut meer dan anderen zo die trekken in zn gezicht heeft.
 
een boerengezonde Hollandse jongen, jaja ....
 
hij komt bijna tot leven, rene

je oog voor detail is subliem
 
het is moeilijk te zeggen ,rene

maar op sommige fotos komt zijn haar verder op zij voorhoofd

het is natuurlijk te zien op welke foto
 
Aah mooie vorderigen rene , ik dacht dat je um met de duif zou doen ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan