Hoofdsponsor

1/24 Christine [!]

Schaal 1/24 - 1/25
Ik denk niet dat je echt roest moet nabootsen.
Deze had de tijd niet om te roesten.
Of je moet het van het begin van de film maken.
 
Wel heel speciaal om die beide kanten van Christine in 1 model te verenigen!
Ben nieuwsgierig hoe dit gaat worden.

Fred
 
Pierre,
hoe heb je die beschadigingen aangebracht?
Dat wil ik wel eens weten.
 
Ja Pafifi,
Dat wil ik ook weleens weten ziet er heel goed uit vooral die beschadiging op het achterscherm geweldig.
 
Pierre,
hoe heb je die beschadigingen aangebracht?
Dat wil ik wel eens weten.

Ja Pafifi,
Dat wil ik ook weleens weten ziet er heel goed uit vooral die beschadiging op het achterscherm geweldig.

Heb deze aangebracht met mn dremel. De deuken met een slijpsteentje en de achterscherm met een afgebroken spiraalfreesmesje

attachment.jpg

Deze week niet verder gedaan maar bezig geweest met het testen primer en oefenen AB
 
Mooie beschadigingen, deze info moet ik onthouden.

Grtz Bart.
 
Vandaag wat bezig gehouden met de voorruit.
In de film zit daar een geweldige ster in

attachment.jpg

Hier op de linkerkant moet deze ster komen

attachment.jpg

Eerst de ster op papier getekend

attachment.jpg

Daarna de tekeningetje aan de venster bevestigd. Een fijne naald in een boorhoudertje gestoken

attachment.jpg

Met de de punt van die naald de lijntjes van de tekening volgen en het resultaat is

attachment.jpg
 
Vlug naar carglass bellen voor het te laat is.:yikes:
Ziet er echt uit.
 
Met zo'n ster is het al te laat Camaro...:P:laugh:
Wel knap gedaan en goed bedacht om het eerst uit te tekenen.

Mark
 
Hmm, helaas te groot voor Carglass, het sterretje mag niet groter zijn dan een stuk van €2 dacht ik ? :D
Mooi gedaan Pierre.
 
Mooie beschadiging van de ruit zeg! Misschien enkele van de lijntjes iets verder door laten lopen tot aan de raamstijl?

Fred
 
mooi hoor
net als in de film ik wil het :)
 
bedankt voor deze geweldige tip het raam ziet er mooi uit.

Gr
Dirk
 
Alvast bedankt iedereen voor de positiefe reacties :)

Mooie beschadiging van de ruit zeg! Misschien enkele van de lijntjes iets verder door laten lopen tot aan de raamstijl?

Fred

Idd Fred enkele zouden mogen doorlopen, maar voor ik het verander zal ik het nog eens goed bekijken.

Vandaag het rooster van de wagen eens bekeken samen met mijn geheime helper Felix ;)

Bumper ziet er goed uit
attachment.jpg

Wat hebben we hier.....die rooster is niet zoals het moet zijn
attachment.jpg

Moet eens kijken....krijgen we nooit goed
attachment.jpg

Maak maar een nieuwe FIFI......neem ik die intussen mee
attachment.jpg

Tot zover de mening van Felix :D


De rooster die in de bouwdoos zit is echt niet zoals het zou moeten zijn.
Het is 1 stuk dik plastiek
attachment.jpg
attachment.jpg

Terwijl je normaal door de rooster (die uit buisen/staven bestaat) heen moet kunnen kijken.
attachment.jpg

Om het effect van hierboven te kunnen bekomen zal ik kijken om het rooster zelf te maken.
Zou ook achter een freesje kunnen gaan en deze dan uitfrezen maar zal niet realistisch zijn daar het plastiek zo dik is.
Moet wel even wachten tot dinsdag want Verbrugghe (onze sponsor) vandaag en morgen gesloten :(
 
Bedankt Jelle, maar zal eerst eens zelf proberen te maken. Indien het niet lukt bestel ik ze. Heb alvast die site opgeslagen.
 
Hey die Pa fifi,ja word een uitdaging he om die grill te maken.De kit versie is inderdaad echt wel dik.Dunne strookjes alu?
 
Pa fifi, normaal is Verbrugghe de eerste zondag van de maand in de voormiddag open...(dat voor in de toekomst hé)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan