Hoofdsponsor

1/72 Renault ADR 1 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
gaat iets zijn voor de mods, als je rechtsklikt op de kruisjes, de eigenschappen opvraagt en de url van de foto's opent in een nieuw venster krijg je de volgende boodschap:

Systeembericht
Ongeldig(e) Bijlage opgegeven. Neem contact op met de beheerder als je een geldige link hebt aangeklikt..
 
Vreemd, snap niet wat er gebeurd is.
Het album van dit topic staat gewoon in de galerij, maar de foto's van het laatste bericht zie ik daar niet in staan, alle andere foto's wel.
Misschien toch nog eens proberen naar het album te plaatsen.
 
De problemen blijven mij achtervolgen.
Ik heb de foto's van de Renault opnieuw opgeladen in de gallery, ze staan er zeker in.
Nu ik ze echter opnieuw in deze topic wil inbrengen krijg ik de balk niet met de icoontjes om dit te doen; ook niet als ik "meer opties" aanklik.
Heb reeds alle FAQ herlezen en heb het filmpje van Trobwal ook al herbekeken. Ik heb alles gedaan wat gedaan moest worden.
Weet het ook niet meer wat ik nu nog moet of kan doen.
 
Erwin, ik heb nog steeds geen idee wat er niet goed gaat bij jou.
De foto's heb ik even in kopie naar mijn album gedaan en vervolgens geupload.
Ze zijn te mooi om niet te laten zien :).

Foto's:

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
De foto' zien er goed uit, prachtig model.
Die afbeelding op de zijkant van de laadbak, wat stelt dit juist voor?
Het lijkt op een bord/plakkaat met een tekening, of had het een beschildering moeten zijn?

Informatie
Wat je probleem met de foto's betreft, staat het op Nice style (onderaan links)? Anders eens veranderen daarop??....
 
Laatst bewerkt:
Ja Erwin das weer in orde !
Wel een tof bakstje als je het mij vraagt
 
Het is weer een geslaagd model geworden hoor.
 
't is een pareltje geworden Erwin, hoe "groot" is deze uiteindelijk?
 
zeer geslaagd als je het mij vraagt,
 
Hey,

Yep, zo ken ik onzen Erwin, van een klein prutsken een groots ding maken, zeer geslaagd zou ik zo zeggen....;)
 
Bedankt jongens voor de mooie commentaren.
Wat de foto's betreft: ik snap het ook niet maar nu, bij het schrijven van deze reply, heb ik het balkje met de icoontjes terug.

Wat het model betreft: Het is gebouwd naar een foto van een dergelijk voertuig in gebruik door de 21ste compagnie mixte de transport gebaseerd in Saumur (F) in 1936. Dit is ook de reden waarom hij er nieuw uit ziet en niet verweerd/verkleurd. Het embleem aan de zijkant van de truck is het embleem van deze eenheid, teruggevonden via Internet, verkleind met "Paint" en afgedrukt op papier. Het stelt een tandwiel voor vermoedelijk verwijzende naar transport, een paard en een stuurwiel, vermoedelijk naar de "mixte", en een S vermoedelijk van Saumur.
Op de foto staat dit embleem als een plaat aangebracht aan de zijkant van de vrachtwagen. Om die reden werd het afgedrukte embleem op een rond stukje plastiek kaart gekleefd en dan aan de zijkant aangebracht. De nummerplaat 98154 op het voertuig is hetzelfde als deze van de originele truck.

het model is 9 cm lang.
 
Hierbij de foto waarop het model gebaseerd is:

attachment.jpg

Hoop dat het nu lukt.
 
Groots in z'n kleinheid ! Dat zeil ziet er wel goed uit.
 
Blij jullie te mogen aankondigen dat de Renault gisteren in Hoboken een bronzen plak in de wacht gesleept heeft.
 
Dikke proficiat Erwin ! Een grote medaille met een klein model, da's pas een prestatie. ;)

Groeten Rik
 
hej proficiat hee erwin ,ik heb me vastgereden in een file groot bijgaarden,ben dan weergekeerd via asse
de goesting was over om via lokeren nog te rijden,mijn bismarck treurde
 
Hey,

Yep, meer dan verdiend uiteraard. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan