Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Waterloo 1815 [wip] - Pagina 16
Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 61213141516
Weergegeven resultaten: 226 t/m 239 van 239

Discussie: Waterloo 1815 [wip]

Standaard

Bedankt Marc vr de positive feedback 👍
    Ja Ron,het is idd een werkje van geduld en soms denk ik er ook zo wel eens over als ik eens een mindere dag heb,maar heeft niet veel zin want ik moet erna toch weer verder doen...😃😃gewoon even stoppen helpt al bij mij.
    GROETEN Marnic

Standaard

toch weer maar eens meer actie gezien op jouw slagveld!!!! ik benadruk dat ik er nooit genoeg van krijg....het is een verbeelding rijk dio....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ron Bekijk bericht
    leuk karweitje om je geduld uit te testen ik zal drie kilten de hele handel gillend het raam uit gooien.
    Nochthans zien die kilten er onderaan dichtgegoten uit?

Maar mooi schilderwerk... en zou niet echt voor mij zijn...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silenoz Bekijk bericht
    Nochthans zien die kilten er onderaan dichtgegoten uit?

Maar mooi schilderwerk... en zou niet echt voor mij zijn...
    Sommige kilten zijn dicht en anderen niet, afhankelijk van welk merk ze zijn.😊
    GROETEN Marnic

Standaard

1 woord :prachtig werk en een plezier om naar te kijken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascal Bekijk bericht
    1 woord :prachtig werk en een plezier om naar te kijken.
    Bedankt Pascal 👍
    GROETEN Marnic

Standaard

Hallo iedereen,
    Het Britse leger kan ook weeral aangevuld worden met deze "Scots grey" cavallerie.
    Volledig afgewerkt en klaar voor het Waterloo dio.

de Britse infanterie staat al in de grondverf te wachten... 😊
    Tot de volgende😉
    GROETEN Marnic

Standaard

Mooi Marnic.
    Blijven de paarden allemaal in dezelfde kleur?
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Mooi Marnic.

ja Erwin,ik heb er al op mijn dio in een andere kleur grijs en er volgen nog enkele reeksen (2of3) die ook nog een verschillende kleur grijs krijgen en die worden dan gemengd op het dio geplaatst.
    Maar bij de scots grey werden de paarden zo gekozen dat ze niet al teveel verschilden in kleur.
    GROETEN Marnic

Standaard

Knap werk weer en weer wat meer actie op slagveld.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marnic Bekijk bericht
    Mooi Marnic.

ja Erwin,ik heb er al op mijn dio in een andere kleur grijs en er volgen nog enkele reeksen (2of3) die ook nog een verschillende kleur grijs krijgen en die worden dan gemengd op het dio geplaatst.
    Maar bij de scots grey werden de paarden zo gekozen dat ze niet al teveel verschilden in kleur.
    Was het niet zo dat enkel de trompetter een ander kleur van paard had?
    Ik dacht in het wit, om makkelijk te herkennen op het slachtveld...???

Standaard

Is idd juist Beyond,de trompetter had meestal een paard met een andere kleur maar bij deze 17 is er geen bij....staat al op het dio van een vorige schilderreeks.
    GROETEN Marnic

Standaard

Paarden waren schaars geworden na de nederlaag in Rusland en enkele veldslagen erna.
    Napoleon wist dit maar wilde iedereen voor zijn en de vijand van toen, wederom verassen door zijn bekende tactiek snelheid.

Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 61213141516

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten