Hoofdsponsor

1/72 Waterloo 1815 [wip]

weer schilderwerk zoals we gewoon zijn van u , tot in de puntjes verzorgd.
alvast succes met de uitbreiding van je diovloerplaat.
 
Hey,

Marc, dat is gewoon weer goed he..., het zal een kleurrijke bedoening zijn op het diorama....
en ik ga toch eens moeten komen kijken zulle... ;)
 
Bedankt mannen voor de positieve commentaar👍...ik schilder rustig verder.🙂
 
Ik heb veel bewondering voor je doorzettingsvermogen. En het ziet er allemaal netjes uit.
Hoe krijg jij de grassprieten zo mooi recht gelijmd? Dit vraag ik me nu af want als je zo gras strooit uit een busje dan gaan die toch plat liggen?
 
Hoe krijg jij de grassprieten zo mooi recht gelijmd? Dit vraag ik me nu af want als je zo gras strooit uit een busje dan gaan die toch plat liggen?

Ik weet niet hoe Marnick het doet, maar je kan hier klikken om te lezen hoe het bij de modelbouw-collega's van de treinbanen gedaan wordt.
 
Ik weet niet hoe Marnick het doet, maar je kan hier klikken om te lezen hoe het bij de modelbouw-collega's van de treinbanen gedaan wordt.

Ik strooi het gras er gewoon op en dan spuit ik er lijm over en komt het gras gewoon hier en daar recht te staan maar ik doe eigenlijk niets speciaal. Misschien gewoon geluk...🤣🤣🤣
 
Hallo iedereen,
Hier heb ik nog enkele figuren op het Waterloo dio bijgeplaatst.

Wellington en de Britse staff.
attachment.jpg

attachment.jpg

En Napoleon met de Franse staff.
attachment.jpg

attachment.jpg

Tot de volgende.😉
 
De belangrijkste stukken staan nu op tafel, laat de strijd maar beginnen ;)

Ze zien er toch zeer mooi uit.
Ik kan me inbeelden hoe lang je naar dit dio kan kijken zonder te vervelen...
Knap hoor :wow:
 
Mooie aanwinst en de belangrijke Heren zijn in deze geplaatst.
 
Hallo iedereen,
Alweer een tijdje geleden maar niet stilgezeten.
Dio zo goed als vol met uitzondering van hier en daar toevoegen van dode soldaten.
attachment.jpg

attachment.jpg

Ondertussen het kasteel van Hougoumont gebouwd in papierbouw om het dio te vergroten.
Zal 1,30mx1,30m bijkomen.
Wel enkele omwallingsmuren te weinig maar ik heb gelukkig copie's genomen om deze bij te kunnen maken.
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Deftig bezig Marnic, zal een mooi gebouw worden.
 
Knappe vorderingen weer en kijk uit naar vorderingen met dit gebouw.
 
Mooie uitbreiding Marnic ! kun je met die extra toegevoegde 1,3 meter nog wel om je diorama heen lopen ?
 
Het blijft mij verbazen , ben dus ook heeel nieuwsgierig naar het vervolg ( de gebouwen )
Suc6 verder
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan