Hoofdsponsor

1/72 Waterloo 1815 [wip]

Hey Marnic,

Jawade man, da's toch meer dan een huzarenstukje dat je aan het maken bent... knap natuurlijk.
Heb je een gedacht van hoeveel 'ventjes' er nog op moeten????
Je kan gerust een museum openen met dit dio.... ;)
 
Hey Marnic,

Jawade man, da's toch meer dan een huzarenstukje dat je aan het maken bent... knap natuurlijk.
Heb je een gedacht van hoeveel 'ventjes' er nog op moeten????
Je kan gerust een museum openen met dit dio.... ;)

Bedankt Swaken,
Momenteel staan er ongeveer 1500 figuren op en er komen er nog evenveel bij op dit dio.
Ik ga als dit klaar is nog langs de twee zijden een stuk bijplaatsen maar dit is nog niet voor 2018 denk ik😁😁
We doen altijd maar verder hé...😥😥😰😰😉
Had in het bericht hiervoor geschreven dat het alles was voor dit jaar,maar ben toch terug al begonnen met de volgende 48 figuren in de grondverf te zetten....ne mens miet toch bezig blijven hé😁😁

Ik zal eens opendeurdag of kijkdag moeten houden😆😆😆
 
Zeker doen zal wel interessant zijn , straks komt ge nog op tv er zijn er al voor minder op de buis gekomen
Suc6 verder
Marc
 
Hallo iedereen,

De Britse infanterie is terug 35 man sterker.
Afgewerkt en klaar voor het dio,straks juist nog matte vernis spuiten.

attachment.jpg

tot de volgende😉
 
Hallo da is niks voor mij zo een frutselwerk , maar aan de andere kant wel knap gedaan ziet er al veelbelovend uit
Marc
 
Bedankt Marc,en idd het is wel prutswerk op zo'n kleine schaal en soms denk ik ook "waar ben ik toch mee bezig" maar het gehele dio is wel mooi en impressionant om te zien....al zeg ik het zelf😇😇😇😆 ben er wel fier op ☺☺
 
Marnic dat mag je gerust zijn hoor , en trouwens waar je mee bezig zijt speelt toch geen rol in ieder geval brengt het iets op en dan lig je niet de hele dag te niksen he ( niet negatief bedoelt hoor ) actief bezig zijn houd je verstand gezond
Marc
 
Je bent nog steeds goed bezig Marnic ,elke keer ben ik blij om weer vorderingen te zien .
 
Pizzadoos en wijnkurken of hoe een Bourgondische modelbouwer alles kan gebruiken voor de hobby. (herkenbaar thema) :D :@ :D
Weerom een mooie aanvulling Marnic.
 
Bedankt voor de positieve feedback mannen.
Ja Erwin,de pizza's en de wijn staan momenteel even opzij met mijn diëet...😕😠
 
Juist Marc,bezig blijven is de boodschap als je op pensioen bent.
En als het goed is voor ons verstand is het nog goed meegenomen ook....ben al slim denk ik na het schilderen van al die figuurtjes 😄😄😄of eerder wat zotgeschilderd 😩😩😩
 
Complimenten alleen het kijken ernaar word ik al zot van. Mooie vooruitgang!
 
Telkens een plezier om te komen kijken en blijft een prachtig werk.
 
Hallo iedereen,

Hier zijn de volgende alweer.
Cameron Highlanders.
attachment.jpg
tot de volgende ☺
 
Knap hoor en ben benieuwd naar hun plaats op diorama.
 
Prachtig weer om te zien Marnic !
 
Bedankt mannen...😇😇zal morgen nog eens een paar foto's posten van het dio,is al een tijdje geleden😐
 
En dat groeit en groeit en groeit......mooi hoor Marnic!

Fred
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan