Hoofdsponsor

1/72 Waterloo 1815 [wip]

Weer mooie versterkingen voor de troepen ik blijf volgen hoor!!!!
 
Kijk steeds uit naar uw update Marnic want blijft een prachtig geheel grt
 
Het prachtige aan de troepen uit die periode is de verscheidenheid aan kleuren in de uniformen...

Knappe cavalerie Marnic ;)
 
Hallo iedereen,

De volgende in de rij in de grondverf aan het zetten.

attachment.jpg

We kunnen weer verder
 
respect kerel !!! Een echte geduldig werkje , blijf dit volgen ...
 
nogmaals petje af voor de waterval aan figuren voor dit Waterloo dio...

misschien heb je't al eens gezegd, maar hoeveel mannen gaan er uiteindelijk op dit slagveld ?
 
Bedankg voor de positieve reactie's mannen 😇😇
Wel Peter momenteel staan er 1407 figuren op en er gaan er zeker 3000 opstaan als alles klaar is.
Ik heb dan ook nog uitbreiding voorzien om aan de linker zijde van het dio het kasteel van Hougoumont te plaatsen dat door de Britten ingenomen was en aangevallen door de Fransen en aan de rechter zijde komt het stadje Plancenoit die door de Pruisen werd aangevallen en daardoor de Franse Garde op de vlucht moest gaan.....dus ik ben wel nog even bezig met schilderen denk ik.
Mijn vrouw heeft al meermaals gevraagd hoelang ik wel denk te leven als ze mijn stock ziet van dozen met figuren😀😀😀😀
 
In ieder geval, een werkje van lange adem. Mooi werk.

Grtz Bart.
 
Telkens weer indrukwekkend wat je toont Marnic.
 
Mooi werk, als je nog meer dan 1500 figuurtjes mag schilderen loert verveling nog niet om de hoek ;-)
 
Bedankg voor de positieve reactie's mannen 😇😇
Wel Peter momenteel staan er 1407 figuren op en er gaan er zeker 3000 opstaan als alles klaar is.
Ik heb dan ook nog uitbreiding voorzien om aan de linker zijde van het dio het kasteel van Hougoumont te plaatsen dat door de Britten ingenomen was en aangevallen door de Fransen en aan de rechter zijde komt het stadje Plancenoit die door de Pruisen werd aangevallen en daardoor de Franse Garde op de vlucht moest gaan.....dus ik ben wel nog even bezig met schilderen denk ik.
Mijn vrouw heeft al meermaals gevraagd hoelang ik wel denk te leven als ze mijn stock ziet van dozen met figuren😀😀😀😀

Petje af met nog een diepe buiging ! enne... met jouw doorzettingsvermogen ga je nog dozen tekort komen in jouw leven ;) :D
 
Allee hup...de volgende lichting staat klaar om tot leven te komen.
Knap werk Marnic
 
Nogmaals bedankt mannen...we schilderen verder 😉😫😓😓😓
Geen verveling hoor Erik71 ,ik stop op tijd en wissel genoeg af met andere dingen.
Ik heb zeker genoeg dozen Peter maar je zal dit wel kennen denk ik,er komen steeds weer nieuwe binnen deze willen we dan hebben...zal wel bij iedere modelbouwer zo zijn heb ik dan ook al vernomen.
 
Waterloo (en Napoleon) is niet zo mijn ding maar ik kan er wel van genieten. Als kind ooit eens de Leeuw van Waterloo bezocht en als ik het goed herinner was er daar ook een groot landschap om de strijd uit te beelden.

Je diorama vind ik zeer imposant en eigenlijk is dat bijna een aparte tak in de modelbouw.
 
We blijven binnen springen hoor en blijft gewoon spetterend grt.
 
Hallo iedereen,
Deze zijn ook weeral klaar en op het dio geplaatst.😊

attachment.jpg

attachment.jpg
Op naar de volgende...
 
Hey Marnic ik heb juist de gehele topic gelezen!Man wat een huzarenwerkje zeg van doorzettingsvermogen gesproken.Ik heb juist 1 vraagje komt de l'empereur himself ergens op het strijdperk te staan?
 
Hey Marnic ik heb juist de gehele topic gelezen!Man wat een huzarenwerkje zeg van doorzettingsvermogen gesproken.Ik heb juist 1 vraagje komt de l'empereur himself ergens op het strijdperk te staan?

Hoi iedereen,

Vanja,heb nu pas de vraag van je gezien...natuurlijk komt Napoleon en staff ook op het dio net zoals The Duke of Wellington en staff aan de overzijde erop komen te staan.
Dit zijn de laatst afgewerkte en geplaatste op het dio voor dit jaar....de anderen zullen moeten wachten op 2018.

attachment.jpg

Tot volgend jaar en iedereen de beste wensen al voor 2018.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan