Hoofdsponsor

1/72 Waterloo 1815 [wip]

Netjes afgewerkt Marnic , veel plezier met het nieuwe doosje ;)

Je zit nog steeds niet " zonder " soldaten :P
 
die had ik nog niet gezien en dat is interessant ga eens opzoeken wat voor eenheid dat is grt Pascal
 
Hey,

Dju, dat wordt daar redelijk vol op uw tafel.... :)
Als je daarvoor de plaats hebt, moet je dit zeker doen, da's echt de moeite.
De vraag stelt hem wel, kun je daarmee naar buiten komen om dit tentoon te stellen.... zoiets mag eigenlijk niet verborgen blijven in een huiskamer....
 
Ik ga de eerste jaren niet zonder werk vallen Filip...ik heb minstens nog een 150 á 200 dozen staan om te schilderen.:$:huh:



Netjes afgewerkt Marnic , veel plezier met het nieuwe doosje ;)

Je zit nog steeds niet " zonder " soldaten :P
 
Ik heb gelukkig een grote hobbyruimte voor mij apart Swaken (verboden terrein voor mijn vrouw...met haar stofvod).:@
Het dio is 1m30 op 1m80 en er staan momenteel 1253 figuren op.....een beetje groot voor transport denk ik.:$:wacko:
Ik kan eens opendeurdag houden misschien of eens telefoneren naar "man bijt hond"of zo......:D:D:P:laugh:


Hey,

Dju, dat wordt daar redelijk vol op uw tafel.... :)
Als je daarvoor de plaats hebt, moet je dit zeker doen, da's echt de moeite.
De vraag stelt hem wel, kun je daarmee naar buiten komen om dit tentoon te stellen.... zoiets mag eigenlijk niet verborgen blijven in een huiskamer....
 
Hey ,

Marnix, vrouwen en hun stofvod, daar weten we alles van.....
Vandaar dat ik alles onder glas steek, maar mijn dio's zijn dan ook wel kleiner....
Als je opendeurdag houdt, wil ik wel eens komen kijken, zo'n dio spreken me altijd aan.
 
ik zou er gek ban komen van al die kleine mannetjes te schilderen
Chapeau
 
Ik wil ooit ook nog eens een flink diorama bouwen, aan de andere kant, ik heb gisteravond 5 figuurtjes uit een bordspel geschilderd en had het daarna wel weer gehad voor een tijdje,
Als ik dan lees hoeveel figuurtjes jij al hebt geschilderd en nog gaat schilderen, word ik helemaal duizelig.
Hoeveel uur heb je er al ingestoken als ik vragen mag?
 
Ik wil ooit ook nog eens een flink diorama bouwen, aan de andere kant, ik heb gisteravond 5 figuurtjes uit een bordspel geschilderd en had het daarna wel weer gehad voor een tijdje,
Als ik dan lees hoeveel figuurtjes jij al hebt geschilderd en nog gaat schilderen, word ik helemaal duizelig.
Hoeveel uur heb je er al ingestoken als ik vragen mag?

Ik heb er echt geen idee van hoeveel uren schilderwerk erin zit.
Ik ben toch al een 5 tal jaar bezig aan dit dio,dus het zullen vele uurtjes zijn.
Ik schilder ook niet elke dag...soms heb ik dagen dat ik 5 -6 uur schilder(niet aan één stuk dan hoor)en dan kan ik soms enkele dagen niet schilderen of soms maar 1 uur....het hangt er van af.
Wat ik zeker weet is dat er al zeer veel uren schilderwerk inzitten.
 
Hallo iedereen,

Dit is het resultaat van een dagje gieten van"dode" figuren voor op mijn dio...een driehonderd-tal uit 8 verschillende doosjes.
Morgen de resterende 9 doosjes proberen gedaan te krijgen. :wub: :wacko:

attachment.jpg
 
Hallo iedereen,

De voltigeurs zijn op het dio bijgeplaatst.

attachment.jpg

attachment.jpg

Deze staan nu klaar op de schildertafel , Franse grenadiers.

attachment.jpg

Tot de volgende...
 
gaat hier goed vooruit amai grt Pascal
 
Ik zie daar een aantal figuurtjes staan waar ik, mezelf kennende, zeker meer dan een jaar over zou doen om te schilderen.
Knap werk hoor.
 
Dat valt echt wel mee hoor Mickey.
Ik heb al verschillende keren de vraag gekregen hoelang ik erover schilder (ik weet het niet)en ben nu even aan het "timen" hoelang of liever hoeveel uren ik schilder over de 22 grenadiers waar ik nu aan bezig ben.
 
Wel marnic ik ben blij dat je tevreden bent over de gietmassa ,werkt heel goed en snel..doe zo voort he...
 
Wel marnic ik ben blij dat je tevreden bent over de gietmassa ,werkt heel goed en snel..doe zo voort he...

Het werkt inderdaad prima Luc,bedankt voor de info trouwens.
Ik heb er voor u meegegoten (deze had je nog tegoed van mij nadat ik er ook van u heb gekregen) en ze liggen al klaar voor mee te brengen op de ledendag.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan