Hoofdsponsor

1/72 Waterloo 1815 [wip]

Wow daar is ook een engelengeduld voor nodig geweest he
Knap , maar daar moet ik thuis niet mee afkomen hoor , ik mag veel maar dit neen dan vlieg ik buiten denk ik
Fantastisch gedaan proficiat
Marc
 
Indrukwekkend wat hier te zien is.Ik zou er niet aan beginnen heb er zelfs geen plaats voor.
Marc S
 
Tafeltje staat al goed vol.
Hoe groot is deze tafel? (misschien eens meebrengen naar een ledendag):D

:nowink: :nowink: Tafel is iets te groot om mee te brengen naar de ledendag....1,30 m op 1,80 m. :wub:
Ik zal misschien eens een opendeurdag houden voor de forumleden. :D :P
 
Ontzettend knap werk dat je tot nu toe hebt verricht, hoe krijg je het voor elkaar... hoeveel figuren kunnen er in dit diorama nog bij zonder dat het te vol wordt?

Momenteel staan er 1146 figuren op de tafel Roy maar er kunnen er zeker nog 2000 bij hoor.
 
Wow daar is ook een engelengeduld voor nodig geweest he
Knap , maar daar moet ik thuis niet mee afkomen hoor , ik mag veel maar dit neen dan vlieg ik buiten denk ik
Fantastisch gedaan proficiat
Marc

Bedankt voor de positieve commentaar coachke, inderdaad al veel schilderuurtjes aan besteed en gelukkig heb ik een grote hobbyruimte(8m×3m) helemaal voor mij alleen.
 
Ziet er netjes uit , je hebt er al veel plezier aan beleefd aan dit grote project , tevens leuk als je de plaats hebt op zoiets groots te maken.
 
www.klara.be/podcasts-en-downloads klikken en dan moet je scrollen tot napoleon 1 2 3 -7 en kan je het nog beluisteren ik had ze ineens op pc gezet want is echt de moeite waard.
veel luisterplezier grt Pascal
 
ik heb dit vandaag in het echt mogen aanschouwenn en ik moet zeggen, ik ben onder de indruk.
Heel mooi om te zien, maar ik denk toch dat dit engelengeduld nodig heeft hoor om zoveel figuurtjes te schilderen.
 
Hallo iedereen,

Drie weken na de start zijn deze afgewerkt.
Juist nog in de matte vernis spuiten en het Waterloo dio is weer 48 figuren rijker.

attachment.jpg
 
en toch blijf ik er bij, flitslichtjes inbouwen in de kanonnen en geluidseffecten :p
 
ferm gedaan weeral ben benieuwd naar plaatsing van de troepen.
grt
 
Hallo iedereen,
De Fransen in winteruniform zijn bijgeplaatst op het dio.
Ze zijn gemengd tussen de reeds aanwezige met gewoon uniform en heb er nog wat over,dus.....een twaalftal bijschilderen met een gewoon uniform om de linie's te vervolledigen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Voila, tot de volgende.
 
weeral knap werk en een plezier telkens update te krijgen van groots project . grt
 
Altijd een plezier om samen met jullie terug te gaan naar die fantastische wereld van napoleon..knap marnic
 
Hallo iedereen,
Alweer enkele afgewerkt deze week en klaar voor het dio.

attachment.jpg

Tot de volgende...
 
Leuk om je troepen nog eens te zien,doe gerust verder he...groeten
 
Hallo iedereen,

De volgende op de werktafel...
French elite infantry,voltigeurs.

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan