Hoofdsponsor

1/72 Waterloo 1815 [wip]

Marnic dit wordt een hele indrukwekkende Dio:8....je begint echt de sfeer te voelen van de Slag van Waterloo door dit te bekijken ..echt top :)
 
Hallo iedereen,

Hier ben ik nog een keer.
Zoals eerder gezegd is hier de afgewerkte Franse Garde artillerie die reeds op het dio is geplaatst.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ik ga nu nog een keer dezelfde afwerken (staan reeds in de grondverf).
Morgen beginnen de schilderwerken.

Tot de volgende.
 
Laatst bewerkt:
amai Marnic dat is tempo. mooi en een avontuur waar ik jaloers op ben echt knap grt Pascal
 
Is één van de mooiste slagvelden die je kan uitbeelden en je lukt daar ongeloofelijk goed in ..dit is meesterwerk;)
 
Wel Manic ,doe gerust verder ik blijf kijken en genieten..mijn 95 th rgt Green Jackets zijn toegekomen en ik ga ze beginnen schilderen.
 
Bedankt mannen voor de positieve commentaar! :)
En we schilderen maar verder zeker... :D
 
Hallo iedereen,

Hier zijn we alweer met wat afgewerkte figuren.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Zonet alweer begonnen aan de volgende reeks artillerie. :D
Tot de volgende. ;)
 
knappe foto's zonder meer top grt Pascal
 
Hey,

Dit moet een echt fantastische tafel zijn waarop dit staat....kwijl....
Zoiets is altijd de moeite waard om te bezichtigen....we volgen....😉
 
marnic, echt heel fijn ..ik blijf genieten prachtige mortier en een mooie kleur van de kanonnen.
 
Hallo iedereen,
Alweer een poosje gewerkt (op laag tempo door pijnlijke rug) maar vandaag toch de afgewerkte figuren op mijn Waterloo dio geplaatst,wat het totaal nu op 1146 figuren brengt op mijn dio.
Hier volgen enkele foto's...
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ziezo,op naar de volgende zou ik zeggen....;)
 
Hier volgen nog twee foto's met overzicht van het volledige dio zoals het er nu uitziet.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Prachtig werk Marnic.
Eventjes ter info waarbij ik verwijs naar je derde laatste foto.
Daar zie je twee maal een zesspan staan dat vooraan geleid wordt door een soldaat. In beide spannen staat de geleider van het rechtse paard van het voorste koppel aan de binnenzijde en dit is in de praktijk fout. De geleider moet aan de buitenzijde staan zodat hij nog kan wegspringen bij onheil. Als hij nu valt, valt hij tussen de paarden in en zal hij zeker gewond geraken.
Ik weet dat de figuren natuurlijk geen 20 verschillende poses kunnen weergeven en het is enkel ter info dat ik dit meegeef.
 
Blijft geweldig om te volgen en ga soms gewoon eens kijken omdat het zo indrukwekkend is. beterschap met rug Marnic
grt Pascal
 
Bedankt voor de opmerking Erwin, je hebt gelijk ...ik ga dit onmiddellijk veranderen ;)
 
Dit zijn de volgende op mijn werktafel.
Franse infanterie in opmars.

attachment.jpg
 
ha de marnic weer fijne troepen gemaakt ,ik heb trouwens deze Fransche ook ik blijf kijken en genieten en je dio word stilaan geweldig mooie he
 
Tafeltje staat al goed vol.
Hoe groot is deze tafel? (misschien eens meebrengen naar een ledendag):D
 
Ontzettend knap werk dat je tot nu toe hebt verricht, hoe krijg je het voor elkaar... hoeveel figuren kunnen er in dit diorama nog bij zonder dat het te vol wordt?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan