Hoofdsponsor

1/72 Waterloo 1815 [wip]

Hallo iedereen,

Twee jaar geleden met dit dio begonnen en na enkele andere projecten ga ik nu verder doen aan mijn Waterloo 1815 dio op schaal 1/72.
Hier volgen enkele foto's van de huidige toestand van het dio.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


Deze Britse 95th rifles zijn deze week geschilderd en klaar om op het dio te plaatsen
attachment.jpg

attachment.jpg

Ziezo...tot de volgende ;)
 
Mooi landschap en aan die manschappen zal je wel heel veel werk gehad hebben, mooi hoor.
 
WOW, dat is een hele kamer vol Marnic...
Mooie vorderingen ook. Kijk al uit naar het vervolg.

Mark
 
Hallo iedereen,

De afgewerkte figuren van de Britse 95th rifles zijn op het Waterloo 1815 dio geplaatst samen met enkele karren, vaten ed.die ik vorige week heb geschilderd.

attachment.jpg

attachment.jpg
Tot de volgende... ;)
 
Laatst bewerkt:
Was de foto's vergeten in het bericht te plaatsen :huh:,,, zal nu beter zijn. :D
 
Dat ziet er zeer mooi uit.
Wat eventueel nog iets mooier kan gemaakt worden zijn de karren. Geef deze nog een drybrush met een bleker kleurtje en dan een wash erover, zal het totaalbeeld ten goede komen denk ik..??

Maar het is nu reeds prachtig om naar te kijken :)
 
Hallo iedereen,

Sinds begin vorige week aan het schilderen en vandaag klaar en op het dio geplaatst.
De Franse artillerie (een deel ervan momenteel).
Hier volgen enkele foto's...

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Op naar de volgende...
 
Zien er goed uit Marnic.
Inderdaad op naar de volgende...

Mark
 
Super mooi dio en behoorlijk groot uitgevallen ook;) is het de bedoeling dat het in de kamer blijft staan of zijn er andere ideeën...
 
Super mooi dio en behoorlijk groot uitgevallen ook;) is het de bedoeling dat het in de kamer blijft staan of zijn er andere ideeën...
Het dio is 1, 30m op 1, 80 groot en het is wel de bedoeling om het in mijn hobbyruimte te laten staan.
Indien het vol is ga ik aan de linker kant nog een stuk bijmaken waar het kasteel van Hougoumont moet komen en rechts komt in de toekomst nog een gedeelte bij met het stadje Papelotte wat door de Oude garde verdedigd werd tijdens de aanval van de Pruisen.
Nog werk genoeg dus...zal eerst zorgen dat het gedeelte vol raakt wat er nu staat.
Momenteel staan er ongeveer780 figuren op.
 
Laatst bewerkt:
hey marnic je geeft me hoop man, ik heb er al 120 geschilderd ,en er staan er nog 1000 te wachten ,ik heb wel geen plaats voor een vast dio ,ik ga stukken van 40 cm x 60 maken een soort stapel baksysteem affin de plannen zijn er. maar tof marnic zo blijf ik u van dichtbij volgen. cargo
 
Is al een enorm mooi schouwspel Marnic ,nog veel succes met de vorderingen ,tot hiertoe mooi werk geleverd...!

Grtz yves,
 
hey marnic je geeft me hoop man, ik heb er al 120 geschilderd ,en er staan er nog 1000 te wachten ,ik heb wel geen plaats voor een vast dio ,ik ga stukken van 40 cm x 60 maken een soort stapel baksysteem affin de plannen zijn er. maar tof marnic zo blijf ik u van dichtbij volgen. cargo

Een stapel baksysteem is een goede oplossing als je niet veel plaats hebt....nog veel schildergenot zou ik zeggen;)

Bedankt yves en Beyond voor de complimenten;)
 
Hallo iedereen,
Na lange tijd nog wat foto's van de vorderingen van mijn dio.

attachment.php


Brits carré afgewerkt en bijgeplaatst op dio.


attachment.php


Belgische Line infanterie 1815 klaar om te schilderen.


attachment.jpg

Bijna afgewerkt...


attachment.jpg

Afgewerkt en op het dio geplaatst.
 
Oei, Marnic ,ik zie de eerste 2 foto's niet...of ligt het bij mij.

Blij ,weer een update te zien :)
Was druk bezig zo te zien ,de manschappen aan het schilderen.
Mooi plaatje eens ze op een dio staan :)
 
Neen, ik zie de eerste twee foto's ook niet, maar dat is me een huzarenstukje om deze allemaal te schilderen 😉
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan