Hoofdsponsor

1/72 Waterloo 1815 [wip]

Marnic, Fantastisch voor je wat je hier doet al is het niet direct mijn ding, maar ik blijf wel volgen voor het diorama zelf

Bedankt Rudi,en gelukkig hebben we niet allemaal interesse voor hetzelfde want het zou anders wat saai zijn.
Modelbouw heeft zoals we wel weten veel verschillende mogelijkheden en iedereen kan bouwen wat hij zelf graag wil,wat het zo interessant maakt. Je kan altijd wel iets bijleren van mensen die iets heel anders doen van modelbouw.
 
Hallo iedereen,
Druk bezig met het vergroten van mijn dio en al eens een grondplan in karton gemaakt van het kasteel en op het dio gelegd om eens in te passen waar het best komt te staan.
We doen rustig verder...😉

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Tot de volgende.🙂
 
Mooie vergroting die je laat zien en word knap.
 
Hey,

Dju, da's toch de droom van iedere modelbouwer, zo'n diorama....., wat een monnikenwerkje..
 
eindeloos respect voor je geduld en ondertussen vakkennis op dit gebied.
 
Hallo iedereen,
Hier ben ik nog een keer met een update van het vergroten van mijn Waterloo dio.
Vorige week ziek geweest maar tussendoor toch wat verder gedaan op het gemak.
Vandaag de laatste grassen gestrooid en alles vastgespoten met lijm.
Na een paar dagen goed drogen worden de gebouwen geplaatst.
Hier enkele foto's van de loop der werken.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.php


Tot de volgende.🙂🤗
 
Man , man wat een doorzettingsvermogen dat siert u knap werk hoor
Marc
 
Gaat goed vooruit en ben je weer even zoet om dit in te vullen met de nodige troepen.
 
Hallo iedereen,
Vandaag het kasteel van Hougoumont (papierbouw)eens op zijn plaats gezet (Was zelf benieuwd hoe het er zou uitzien)en morgen alles vastlijmen. Ik denk dat het goedkomt...🤔🤔🤗

attachment.jpg
 
Amai dat gaat hier vooruit en ziet er goed uit.
 
Weer een stukje geschiedenis meer om te bekijken ,ben benieuwd naar de rest dat nog moet komen.
 
Hallo iedereen,
Hier nog enkele foto's van de lopende werken...

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Zover ben ik weeral...tot de volgende.🤗👍
 
Het is een formidabel landschap aan het worden ,ben dan ook weer benieuwd wanneer de bezettingstroepen hun intrek zullen nemen.
 
Wow Marnic da ziet er hier goed uit amaai wat een werk ook knappe papierbouw
Tof gedaan
Marc
 
Plaatselijke wind opgestoken Marnic? Sommige bomen buigen mee met de wind en andere niet.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan