Hoofdsponsor

1/35 Industrieel dio "So wie wir kämpfen, Arbeite Du... [Model v/h jaar 2013]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben er ook geweest, en naar mijn bescheiden mening was dit de gouden plak meer dan waard... Maar ja, ik ben geen jurylid... :(
Toch nogmaals dikke proficiat :)
 
Allemaal bedankt voor de felicitaties.

Ik heb punten verloren doordat het interieur van het gebouw niet gedetailleerd is, dit wegens bouwtechnische problemen. Ik heb de binnenzijde moeten versterken met een houten constructie omdat de combinatie pluimkarton - karton, gelijmd met witte houtlijm, krom trok. Daardoor was de muur veel te dik en heb ik van detailleren afgezien.

Hierdoor zie ik de gouden plak aan mijn neus voorbijgaan.

Maar ik ben niettemin, voor mijn eerste wedstrijd, hèèèèèl tevreden.

Groeten Rik
 
Maar ik ben niettemin, voor mijn eerste wedstrijd, hèèèèèl tevreden.
Rik, niet direkt winnen helpt je meer dan direkt met een goudenplak naar huis vertrekken.
Een prachtig dioramma gebouwd, ervaring verzamelt en lessen eruit geleerd vind ik persoonlijk leerrijker dan gewonnen (iemand corrigeren of tips geven gebeurt minder en minder hoe hoger je scoort) en met komentaren die zeggen dat je goed bezig bent leer je niet bij. Wat niet wegneemt dat dit ook gezegd mag worden. En de gedachten kronkels van juryleden zijn ondoorgrondelijk, ze waren blijkbaar wel fair genoeg te zeggen waarom (gebeurt ook niet altijd).

Op naar de volgende (die ik persoonlijk al een stuk hoger inschat als deze)

Grtx Jan
 
Proficiat Rik, meer dan verdiend.
Het feit dat men je verteld heeft waarom je "slechts" een tweede plaats hebt gekregen duidt er volgens mij op dat het redelijk close was tussen 1 en 2.
In ieder geval ben je nu ook slimmer geworden want nu weet je ook waar je in de toekomst wat meer op moet letten.
 
Hola, ik moet hier even een misverstand uit de weg ruimen.

'Men' heeft mij niks verteld. Ik heb dus GEEN 'onderhoud' gehad met de jury.
Dat ik punten verloren heb bij het interieur van het gebouw, is mijn eigen conclusie.
Ik zal hier het oordeel van de jury zeker niet bekritiseren, maar wat motivering (of de aandacht leggen op je minpunten), zou helpen om in de toekomst betere resultaten neer te zetten.

@Grijze Wolf : daar ben ik het mee eens. Zo apprecieer ik zeer je commentaar op mijn figuur (vlammenwerper) en zal ik op de volgende reeks, die nu al in de primer staan, je tips toepassen.

Groeten Rik
 
Heb er al eens over gelezen dat bij onze amerikaanse vrienden op bepaalde wedstrijden gewerkt wordt met een jureringsblad + motivatie over verschillende categoriën, en lijkt me wel interessant, vooral om bij te leren...
 
Heb er al eens over gelezen dat bij onze amerikaanse vrienden op bepaalde wedstrijden gewerkt wordt met een jureringsblad + motivatie over verschillende categoriën, en lijkt me wel interessant, vooral om bij te leren...
Vertel daar eens iets meer over, want ik ben niet echt mee.:O
 
Beetje laat met mijn reactie maar het is een mooi diorama geworden Rik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan