Hoofdsponsor

1/35 Industrieel dio "So wie wir kämpfen, Arbeite Du... [Model v/h jaar 2013]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is een heel erg mooi dio met veel oog voor detail.Nu nog een Flak erbij :)
 
Rik, dit is topniveau. Alles komt mooi tot zijn recht, en tot in de details afgewerkt. Mijn hoed af.

Grtz Bart.
 
Ééntje die veel aandacht zal trekken op een beurs, zeker weten!
Als deze niet in de prijzen zal vallen weet ik het ook niet meer hoor :O

Prachtig werkje, wil ik ooit eens in het echt zien, maar nu vol ongeduld aan het wachten om de eindfoto's te zien ;)
 
Bedankt voor het vele lof, beste vrienden !

@Beyond : ik had hem graag af voor het eind van het jaar. Het laatste figuur staat in de grondverf.
Ik denk mij in te schrijven voor het 18de Modelbouwfestival van IPMS Moorsele, op 7 april 2013. Da's voor jou niet zo ver uit de buurt. ;)

Groeten Rik
 
Mooi werk Rik , zeer levendig !!! en gedetaileerd
 
@Beyond : ik had hem graag af voor het eind van het jaar. Het laatste figuur staat in de grondverf.
Ik denk mij in te schrijven voor het 18de Modelbouwfestival van IPMS Moorsele, op 7 april 2013. Da's voor jou niet zo ver uit de buurt

Nog een reden meer om er zeker naartoe te komen :D
 
sdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskng weet even niet wat zeggen. Een pracht resultaat. Proficiat. Dit is zeker een winner.
 
volgens mij is dit een zeer geslaagd diorama. Een mooi geheel !
 
Bedankt voor het vele lof, beste vrienden !

@Beyond : ik had hem graag af voor het eind van het jaar. Het laatste figuur staat in de grondverf.
Ik denk mij in te schrijven voor het 18de Modelbouwfestival van IPMS Moorsele, op 7 april 2013. Da's voor jou niet zo ver uit de buurt. ;)

Groeten Rik

damn, zit in leopoldsburg op dat moment , maar niettemin een heel geslaagd te noemen..
 
Hey Rik,

Indd, zeer geslaagde compositie man, het plaatje klopt zou ik zeggen.
Knap, en ik hoop van ook weer te kunnen gaan naar Moorsele, dan kan ik het in het echt genieten van dat mooi's ;)
 
wauw :eek: dit is een pracht plaatje :D zowel in zen geheel als al de details en al het fijne schilderwerk dat hierin zit...
 
Goedemiddag Beste Kijkers !

Het dio is af !!!!

Een voorsmaakje :


attachment.jpg

De verdere foto's zijn aan een mod toegestuurd met de vraag ze in de galerij te plaatsen.

Het was een genoegen dit dio te bouwen, ik heb er veel plezier aan beleefd.
Verder wil ik alle leden van dit forum bedanken voor de steun en de vele positieve reply's, zonder dewelke ik waarschijnlijk niet zou volhard hebben in de afwerking van dit titanenstuk.

Vriendelijke groeten, Rik
 
Knap Rik, ook wij hebben genoten van de telkens weer mooie updates. Heel mooi afgewerkt.

Grtz Bart.
 
Goh, hier zaten we allemaal op te wachten... idd een meesterwerkje, ben heel benieuwd naar de andere foto's.:)
 
Dit is een pracht dio geworden, zeker een winner op wedstrijden.
Het was voor ons heel leuk om de updates te volgen dus de dank komt zeker ook van ons uit voor al uw updates.
Ben benieuwd om de andere foto's te zien in de galerij.
Dikke duim op man.
 
Chique bedoening en met de regen op de achtergrond is het eens iets anders, niet ?

Wat is het volgende ?
 
Thanks for the reply's, chaps !

@Famo : bij het nemen van daglicht foto's moet je de belichting nemen zoals de weergoden ze ons voorschotelen, dus ja, de regen geeft een speciale sfeer...

'k Ben gisteren gestart met een Funkwagen, die ik zal bespreken in Rollend Materieel.
Als dio heb ik iets in gedachten dat zich in Stalingrad afspeelt, een fabrieksruïne, kwestie van een beetje op dezelfde weg verder te gaan. ;)

Tot binnenkort...

Groeten Rik
 
Schitterend diorama Rik. Dit was er één om met veel plezier en aandacht te volgen.
Je raakt er niet op uitgekeken en er is altijd weer iets nieuws te ontdekken.
Ik ben benieuwd naar je volgende dat op evenveel aandacht mag rekenen.
Applaus Applaus

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan