Hoofdsponsor

1/24 No GooD's Lambo [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
N

No GooD

Guest
The allmighty countach B:

DSC01080U.jpg

DSC01081U.jpg

DSC01082U.jpg

Interieurtje :D (doe ik het liefst :lol: )

DSC01115U.jpg

DSC01116U.jpg

Ik heb de stoeltjes half leer half stof gemaakt en ipv een ander kleurtje in het midden eens dezelfde kleur genomen (eerst bekleedt dan overspoten)
Laat zeker weten wat je van m'n houten accentjes vind :? eerste keer dat ik meer dan een stuurtje doe :D
Waarschijnlijk ga ik de plastic gordels vervangen door echte flexibele stoffen gordels :roll:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
de vorderingen :

'k heb de plastic gordels vervangen door stoffen gordels :P
(ev later nog een decal op de gordels)
Voor :

DSC01116U.jpg

Na :

DSC01201.jpg

DSC01202.jpg

de zoveelste Nostank - Gaap - :?

DSC01203.jpg

engine :twisted: (dry-fitje)

DSC01204.jpg

gaas geplaatst (veel beter dan origineel , spijtiggenoeg geen voor-pic)

DSC01205.jpg

Nu is de body aan de beurt
 
Ja hoor, goed op weg, mooi gescrashed deze gordels en zo, en ook de zetels half leder half stof prachtig toch :D:D
 
knap interieurtje,ik ben liver voor het motorische en de buitenkant
 
Voor die zetels. Gebruik je daar intereur vlokken voor? Of hoe doe je dat? Ben ik toch wel heen nieuwsgierig voor. ^^
 
update :

onderstel (nog steeds aan het twijfelen of ik het ga verweren of niet)

DSC01274ooo.jpg

body (alle carosserielijnen toegemaakt)

DSC01275ooo.jpg

DSC01277ooo.jpg

DSC01284ooo.jpg

ass-shot :twisted: (alu-uitlaat)

DSC01278ooo.jpg

tot zover 8)
 
Je hebt twijfels om te gaan verweren of niet. Dan kan ik alleem maar een vraag terug stellen en dat is wat wil je uitbeelden, nieuwstaat of gebruikt. Dan weet je zelf het antwoord eigenlijk al. Wil je hem gebruikt uitbeelden dan zou ik gezien de aard van de auto het minimaal doen. Deze auto's worden altijd zeer goed bijgehouden en zeer schoon gehouden. En waarschijnlijk rijden ze alleen maar met mooi weer. Wil je hem in nieuwstaat bouwen dan is het antwoord gemakkelijk niet verweren dus.

Verder zie ik veel plamuur. Heb je de kit aangepast aan een soort van conversie of klopte de kit niet genoeg naar het orgineel?
 
Je hebt twijfels om te gaan verweren of niet. Dan kan ik alleem maar een vraag terug stellen en dat is wat wil je uitbeelden, nieuwstaat of gebruikt. Dan weet je zelf het antwoord eigenlijk al. Wil je hem gebruikt uitbeelden dan zou ik gezien de aard van de auto het minimaal doen. Deze auto's worden altijd zeer goed bijgehouden en zeer schoon gehouden. En waarschijnlijk rijden ze alleen maar met mooi weer. Wil je hem in nieuwstaat bouwen dan is het antwoord gemakkelijk niet verweren dus.

Verder zie ik veel plamuur. Heb je de kit aangepast aan een soort van conversie of klopte de kit niet genoeg naar het orgineel?

Ik wou oorspronkelijk niet te veel "tunen" en hem retro houden maar kon het niet laten om hem toch een beetje te "cleanen" :D
zeker die voorbumper :|
 
Hey,

Een Bburago ombouw is altijd leuk om te zien cute Je hebt al hele mooie details aan het interieur toegevoegd. Welke kleur gaat hij krijgen ?

Groeten

Pascal
 
Hey,

Een Bburago ombouw is altijd leuk om te zien cute Je hebt al hele mooie details aan het interieur toegevoegd. Welke kleur gaat hij krijgen ?

Groeten

Pascal


Knaloranje met paarse pearl en lak met gouden pearl ;P

heb de originele kleur van de Murciélago wat aangepast B:
 
Applaus

Prachtig, kan niet anders zeggen.

Maar moest die lak zoveel van die glittertjes hebben. Die metallic lijkt wel een beetje op vlokken.

Verder niets dan lof.

[mod] kun je de foto's iets groter plaatsen. Of ze hier in het album plaatsen, dan kunnen we ze gemakkelijker zien ipv ze een voor een aan te klikken. Alvast dank. [mod] uit. Modelengeneer.
 
Als het inderdaad glitters zijn en geen stof: dit materiaal is zeer lastig te fotograferen, zie mijn topic van de ferrari 126 C2. In het echt valt dit amper op, op foto is het alsof er stofdeeltjes ofzo opliggen
 
Heel mooi! Applaus

Deze kleur heb ik nog nooit gezien op een Lambo, maar het staat hem goed. :D
Complimenten ook voor het interieur en de motor. Het ziet er allemaal super uit!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan