Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw "She's the fastest hunk of junk in the galaxy". [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

bert65

Well-known member
Registered
Lid geworden
21 okt 2011
Berichten
730
Mijn projectje word de Millennium Falcon uit de film Star Wars.
CIMG6515.jpg
De doos.
CIMG6516.jpg
Binnenzijde doos met mooi kleurenschema
CIMG6537.jpg
De ledjes die ik ga gebruiken.
CIMG6542.jpg
Boek voor referentiemateriaal.
CIMG6543.jpg
Deze foto's gebruik ik als voorbeeld voor de verlichting.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er zeer mooi uit, benieuwd naar het verloop, veel succes.
 
Ziet er een mooie kit uit . Succes met de bouw . Ben benieuwd naar deze .
 
Succes met dit model ben heel benieuwd...
 
Mooi project Bert, gaat interessant zijn om te volgen.
 
Mooi project Bert.
Veel plezier met de bouw en succes met de wedstrijd.

Fred
 
Veel suk6 Bert65, ziet er een groot model uit. Of zijn die led's zo klein ;) :D
 
Zo zo man ,, mooi model !! , die heeft een paar stuivertjes gekost .. ik ben benieuwd naar deze .
 
Succes met de bouw Bert, heb deze ooit gehad in zo'n moussen 3D puzzel.
 
Succes met de wedstrijd.
 
Ik kijk er naar uit wat je er gaat van maken.
Succes.

Mark
 
Ik heb deze detail set besteld zodra die binnen is kan ik starten.
http://www.culttvmanshop.com/Light-Freighter-Detail-set-from-Acreation-Models_p_1120.html
Even wat info van HLJ waar ik hem gekocht heb.

The building process is much like the way the prop was built, with hundreds of detail parts being attached to the large hull pieces. When completed, the model is about 30cm (one foot) in diameter -- just slightly smaller than the MPC/Ertl kit. It will take a lot more effort to complete this than the older kit, however, as about 16 runners house over 900 parts that you'll need to attach!

Other features: landing ramp can be built open or closed; display stand is included and can be built in landed or in-flight display; landing gear can be attached either deployed or retracted; 11 figures included, too, including seated figures for the cockpit of Luke, Leia, Han, Chewbacca, Obi-Wan & C-3PO, plus standing figures of Luke, Leia, Han and two stormtroopers.

The kit also includes the first-ever Millennium Falcon engine detail! As that part of the ship normally appears in the movies as a blue-white special-effects glow, details were missing in previous products, but Lucas' artists created "official" information specifically for Fine Molds as to how that part of the ship is structured as well (based on the brief, added special effects shot from the original movie when the Falcon lifts off from Mos Eisley)!
 
mooi project. Al eens gedacht welke voeding je zal gebruiken voor je leds? Als je ze in serie plaatst mag je 3 volt nemen per led. Als je ze parallel plaatst dan zal je stroomsterkte moeten groter worden.

groetjes Rik
 
Alweer een mooi project...veel plezier ermee!

groetjes
 
Ik ga ze voeden met een 12 volt trafo.Aan elke led komt een weerstandje.
 
Bert65,
Ik heb deze ook in mijn stock bedankt voor de link heb het spul meteen besteld kom er voorlopig nog niet aan toe dus zal je tips over de bouw goed kunnen gebruiken.
Jij alvast succes.


Gr
dirk aka mind-9
 
Als Star Wars fan van het eerste uur (heb sinds 1977 "A New Hope" ongeveer 22 keer gezien in de cinema alleen al), moet ik deze volgen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan