Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw "She's the fastest hunk of junk in the galaxy". [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey bert...

zoals je wel weet ben ik een tijdje out geweest dus het is voor mij de eerste keer dat ik een werk van jou zie, maar dit ziet er zeer knap uit hoor.... en een mooie uitleg kunnen we hier alleen maar aanmoedigen... doe zo verder kerel.... veel succes

Cheers Jonas...
 
Ook jij bedankt Jonas.
Ook nog even de standaard in elkaar gezet....wat een lelijk ding is dit eigenlijk.
CIMG6587.jpg
Hier moet ik maar wat anders voor verzinnen.Ik ga hem alleen gebruiken tijdens de bouw als ondersteuning.
 
Aardig werkje Bert al die gaten boren maar als het straks verlicht is dan was het wel het werk waard vind ik :-)
 
Hoi, heel mooi wat je hier laat zien. Eventueel iets om rekening mee te houden als je de achterste doorzichtige plaat op de "uitlaat" zet. Als je deze mat maakt (gewoon schuren tot ie niet meer doorzichtig is met een schuurpad of... krijg je een meer diffuus (verstrooid) licht, waarbij je meer het idee kan krijgen van een doorlopend stuk licht in plaats van allemaal verschillende puntjes.
 
Daar heb ik ook al aan zitten denken.Er komt trouwens ook nog een rooster voor van PE.
Millenium%2BFalcon20.jpg

Ik ga eerst kijken wat voor effect het gaatjes boren heeft en bevalt dit niet kan ik altijd nog wat anders uitproberen.
 
Motorblokjes uitgeboord en even snel een foto gemaakt met een lichtje erachter.
CIMG6591.jpg
 
Achter dit deel moet ik iets maken waar de ledjes in komen.Ik ga hier van een plaatje styreen een soort vakje maken waar de ledjes in komen.

CIMG6592.jpg
Dit gaat ongeveer de bedoeling worden alles moet nog op maat gemaakt worden,maar ik denk dat het verder wel duidelijk is.
 
Vervolg achterkant.
CIMG6593.jpg
Achterwandje gemaakt en gaatjes geboord voor de ledjes.
CIMG6594.jpg
Beetje folie erin voor de weerkaatsing van het licht.
CIMG6595.jpg
Bovenkantje erop.
CIMG6596.jpg
Achter aanzicht,hier komen de blokjes in te zitten.
ik moet dit onderdeel verder nog netjes afwerken en licht dicht maken.
 
Even wat aan het uitproberen met de ledjes.
CIMG6600.jpg
Ledjes zonder blokjes alleen met doorzichtig plastic.
CIMG6601.jpg
Met de blokjes.
CIMG6602.jpg
Blokjes en rooster.
CIMG6603.jpg
Zonder blokjes maar met mat plakband.
 
Prachtig vind ik dit! Ik vind met blokjes en rooster het mooiste, ander is het te egaal vind ik. Het geeft wat variatie in het licht, op de foto toch ...
 
Thanks,

Nog een dingetje uitgeprobeerd.

CIMG6604.jpg
Hier heb ik achter de blokjes matte tape geplakt,dit geeft een iets meer diffuus licht.


En nog evenn een plaatje van de achterkant.
CIMG6605.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bert...... dat wordt een schitterende schemerlamp zeg:D:D:D

Fred
 
't ziet er goed uit, voor mij persoonlijk vind ik deze optie eigenlijk de beste benadering:

CIMG6603.jpg

Benieuwd naar het vervolg
 
@Silenoz ik denk ook dat ik ga voor de uitvoering zonder blokjes maar met mat tape.Dit geeft toch de meest realistische benadering en een mooi egaal effect.
 
een beste partij licht geeft dat bert !!! en dan komen al die aantal anderen lampjes nog ...
 
Lekker bezig Bert, geeft een mooie partij licht :wow:.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan