Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Rijdend Militair panzerkampfwagen III Sd.Kzf.141/1
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: panzerkampfwagen III Sd.Kzf.141/1

Standaard panzerkampfwagen III Sd.Kzf.141/1

Dit is mijn eerste poging om eens detail te leren zetten. kleuren zijn donkerder op de foto dan in het echt maar zijn met flits getrokken en had niet direct betere belichting bij de hand.
    sommige effecten of details zijn mss want overdreven, maar dit was voor mij meer bedoelt als oefening met verschillende technieken.
    tips zijn natuurlijk altijd welkom aangezien ik nog een leek ben in deze wereld

Standaard

Zeer mooi gedaan Keven ik sta toch steeds versteld hoe jullie die voertuigen zo mooi verweren hiervan kan ik echt genieten...

Standaard

Vooreerst van harte welkom op dit forum, Kevin !

Prachtige tank, hopelijk zien we hier nog meer van je werk. Liefst met stap voor stap beschrijving. Zo leert iedereen van iedereen.

Zo te zien het je tank al menig slagveld gezien.

Doe zo voort, met belangstelling kijken we al uit naar een volgend project.

Groeten Rik

Standaard

Een leekje???

Zeer mooi resultaat hoor

Standaard

zal deze nog eens posten een dezer dagen. heb telkens foto's genomen hoor.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beyond Bekijk bericht
    Een leekje???

Zeer mooi resultaat hoor
    ja hoor eigelijk wel :p ik hebpaar weken terug een dvd gekocht waarin stap voor stap getoond wordt wat je moet doen, dus ergens letterlijk dvd gekopieerd :p

Standaard

Knap zeg, ben ook wel benieuwd naar een van je volgende projecten, en welke dvd is dat juist?
    Er zullen er nog benieuwd zijn

Kevin, beter je ook Hier eens voor te stellen aub, dank u.
    Dirk "Alias" Pantani Op de werk bank: " Spitfire" -- "HMS Bounty" -- "Scrach ROV"

Standaard

Euh... tips die wij aan jouw geven of jij aan ons?
    Knap werk hoor Kevin. Graag een bouwverslag zodat we kunnen zien hoe je dit doet.

En...welkom op het forum.

Goede topic beantwoorder Michel's schermafbeelding

Standaard

Mooi gedaan, die DVD wil ik ook wel eens zien
    Maar dan heb je het toch maar zelf nagedaan wat ook niet evident is lijkt me.
    Groeten,

Michel.

Standaard

He, bedankt, de link klopt idd
    Dirk "Alias" Pantani Op de werk bank: " Spitfire" -- "HMS Bounty" -- "Scrach ROV"

Standaard

Wow, waar heb je die dvd gehaald ? die moet ik ook hebben, als je daar dat resultaat mee behaalt! Mooi werk hoor!

Standaard

hey bedankt
    ik heb deze gevonden op de modelbouwbeurs in Putte een paar weken terug. maar is een vrij recente dvd naart schijnt dus zal denk ik in sommige modelbouwwinkels ook wel te verkrijgen zijn of ergens via internet!? maar waar kan ik je niet echt mee helpen, srry

Standaard

Euuh?
    Wat moet ik hier op zeggen...WOW!
    Als dat je eerste echte poging is, moet ik bij jouw in de leer...
    Zo veel te doen...
    Zo weinig tijd...

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten