Hoofdsponsor

1/24 Gemballa Mirage GT klaar [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is dan zover, de auto is klaar!

Hieronder de eind foto’s

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


Als ik zo terug kijk op het project is er ruimte voor verbetering, niets dramatisch maar voor de bouwer wel zichtbaar.

Mijn grootste fout is dat ik veel tijd heb gestoken in details die niet zichtbaar zijn. Zo is van de mooie schokdempers bijna niets zichtbaar. Van de monocoque is niets zichtbaar.
Dit ga ik bij de volgende auto anders aanpakken, zodat ik gemotiveerd blijf. Wel heb ik erg veel respect gekregen voor bouwers als Peperbus en anderen die projecten bouwen met een looptijd langer dan een jaar, zeer knap dat ze dit volhouden.

Bedankt voor je interesse en (kritische) vragen en opmerkingen dit heb ik zeer gewaardeerd.
Groet, Ronald
 
Laatst bewerkt:
Ronald, prachtig gemaakt, mijn complimenten.

Mijn grootste fout is dat ik veel tijd heb gestoken in details die niet zichtbaar zijn

Vind ik niet fout, bij een echte auto moet je ook kijken achter de wielen om de schokbrekers te zien, ze horen er bij ronald.
 
Is een mooie wagen geworden Ronald.

Hier en daar wat kleine dingetjes, maar het voornaamste is dat je ze zelf ziet, en dat je ze meeneemt naar het volgend project.

Maar euuh, wat wordt het volgend project ? Een 1/18 Hotwheels met een steigerend paard ? :wub:

;)

PS : je mag 10 foto's selecteren en ze per PB naar mij versturen, dan kan ik ze in de gallerij zetten.
 
das inderdaad een mooie, ronald

het kleur past ook goed
 
proficiat Ronald een pracht resultaat geworden.
 
Mooi "bakkie" hoor Ronald, mag je best fier op zijn.
En ook nog wat geleerd.... top dus.

Fred
 
Beste Bart, Pascal, Peter, Doomwad en Fred hartelijk dank voor jullie complimenten.

Het is zeker spannend een bouwverslag op een forum te plaatsen maar wel heel leuk en leerzaam.
Tijdens de afgelopen periode heb ik meerdere zeer bruikbare tips gekregen die hebben bijgedragen aan het eindresultaat.

@Pascal de volgende kit staat al klaar voor de bouw, ik heb de bouwbeschrijving bestudeerd en foto's op het internet gezocht.
Hints: het is een raceauto, bijzonder, weinig aansprekende resultaten en kort gebruikt.
Tot spoedig, Ronald
 
Zeer mooi resultaat, met een prachtig kleurtje ;)
 
Heel knap in die mat blauwe uitvoering :)
Prachtige wagen

mvg

Patrice
 
Mooi model geworden, ziet er goed uit met de kleur die je er op hebt gespoten, dat matte is eigenlijk nog niet eens zo'n slecht idee..een keer wat anders dan zo'n super glimmende bolide.
 
Hij is mooi geworden Ronald, kan je trots op zijn.
En bij elk model leer je weer iets bij, wat je bij het volgende project kan gebruiken.
Je moet alleen nog even naar de stand van je achterwielen kijken, misschien dat je ze nog iets rechter kan zetten.
Voor de rest een toppertje Ronald. :wow: :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan