Hoofdsponsor

1/48 Autoblinda AB 41 - Italeri [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het erg mooi Christophe!!!
Nu prijzen gaan pakken op de beurzen gaat zeker lukken.


Fred
 
Mooi hoor Christophe :)

Kan je even duidelijk maken hoe je de bomen juist gemaakt hebt? Ik zag in een eerdere update dat je de wortels ervan reeds had aangebrcht, maar hoe heb je nu de stammen er op gezet? En is de scheiding zichtbaar??
En de takjes, zijn deze zeeschuym?
 
@The Mouse: Bedankt Fred, misschien dat ik dat wel eens ga proberen, maar Willebroek zal ik niet halen.

@Beyond: ik heb meerschuin gebruikt (ik denk dat je met zeeschuim hetzelfde bedoeld) en ik heb dat op de wortels gelijmd met houtlijm. Het was een beetje zoeken om alles mooi te laten passen. De scheiding is bijna niet zichtbaar en indien zichtbaar wordt dit nog aangepast met plamuur of milliput.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Man man, als ik al dit mooie werk zie krijg ik al angst om nog een foto te plaatsen van mijn geklungel.

Echt de moeite christophe. Een prijsbeestje.
 
Hierbij een foto van een rotspartij die ik bouwde op mijn (inmiddels verdwenen) treinbaan :

attachment.jpg

Ik heb wel wat vals gespeeld, :8 de steenformaties zijn stukken leisteen uit de Ardennen. Dus qua kleur heb ik er niet veel aan veranderd. Enkel een drybrush met witte acrylverf (voor kunstenaars, deze is wat dikker van substantie).
Dit bedoelde ik met het beter naar voor brengen van de toppen van de rotsen.

Je dio is evenwel zeer geslaagd, je bomen zijn werkelijk mooi.

Groeten Rik
 
prachtig hoor, ben benieuw naar meer.

Grtz Bart.
 
@ indien zichtbaar wordt dit nog aangepast met plamuur of milliput.

Je kan ook eventueel gewoon nog met houtlijm een eventueel naadje dicht zetten Christophe.
Maar je dio gaat er steeds beter uitzien
 
Schitterend Christophe ook het voertuig is zeer mooi gedaan,ik blijf dit topic zeer graag volgen...
 
Dit project loop op zijn einde. Nog een paar afwerkingen aan het voetuig zelf, en nog enkele details aan de rotsen en het is klaar.
Ik heb de bomen groen gemaakt (de stammen moeten nog wat kleur krijgen) en struiken en mos aangebracht. Misschien nog wat varens maken?
En verder heb ik water en plassen aangebracht met CI diorama water.

Hier de foto's foto's.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

De schaal 1/48 vind ik persoonlijk wel een leuke schaal om mee te werken. Voldoende details en toch klein genoeg.
Ik ga nog een paar figuurtjes zoeken op de beurs in Willebroek om erbij te zetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met wat figuurtjes erbij zal het helemaal af zijn Christophe.

Fred
 
Ik vind de boompjes en de vegetatie er prachtig uitzien, een zeer mooie setting !
 
Mooi geheel dat ge hier neergepoot hebt.
 
De figuurtjes staan erop en ik heb er nog een kampvuurtje bijgedaan. Voor mij is het dio af, maar als er nog ideeën zijn om iets toe te voegen dan zijn die altijd welkom.
Ik zou er ergens nog een metalen constructie willen bijplaatsen, zoals een electriciteitspiloon of zoiets. Maar voorlopig ga ik het laten rusten.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeer mooi geworden.
Het kampvuur ziet er ook echt uit.
Zal de marshmallows gaan halen.
 
knap gedaan, christophe

de figuurtjes maken het af
 
Inderdaad, treed Hugemikus hierin bij. En wat het nog het meest afmaakt is dat kampvuur vind ik.
 
wow heel knap geworden hoor.
ik moet ook nog een vuurtje maken kan ik lekker afkijken ;)

hoe heb je de rook gedaan want dat vind ik wel erg mooi gedaan
 
Bedankt mensen.

@Amazone: De rook is een plukje dat ik van een oorstokje heb afgetrokken met een pincet, Dirk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeer mooi Christophe. Met een passende achtergrond zal dit dio prachtige foto's op leveren.

Puik werk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan