Hoofdsponsor

1/35 German Tank Hunters "DRAGON" 1/35 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

Laurens

Guest
nou ja ik ben nog maar net lid van het forum zodus mijn voortgang met deze tank hunters is dan niet voledig van de start maar ik laat wel zien waar ik nu op dit moment ben ,


106_0219.jpg

106_0224.jpg

106_0239.jpg





ik zal zien dat ik morgen betere fotos heb het licht in mijn werkplek is zeer slecht .
 
we zijn in blijde verwachting, van de rest van de fotos
 
Aha, figuren...Ben benieuwt.
Als je camera een "macro" stand heeft, gebruik die dan zeker als je figuren wil fotograferen.
Wordt meestal met een icoontje in de vorm van een bloem voorgesteld.
Een klein driepootje is ook heel handig, bij bv Vanden Borre koop je eentje voor €20, en je hebt er heel je leven plezier van.
 
ja gistere avond had ik al een slaapkop en was ik die knop vergeten heb net nieuwe fotos gemaakt en zullen er binne 10 min opstaan =)
 
hier zijn al iets betere fotos , vandaag zal ik aan de 3de soldaat werken , heb immers toch niets te doen met de kerstvakantie



106_0250.jpg


106_0255.jpg

106_0253.jpg


106_0256.jpg
 
ik ben hier wel niet goed in , ben nog een rookie modelbouwer , terwijl ik het al jaren doe en leer van me vader maar ja =) heb het ondertussen al weer een jaar niet gedaan , en had deze nog liggen samen met nog een russisch squad die ik hierna zal maken =) volgende maand ga ik zien dat ik nog es 1 van me favoriete tanks ga halen zoals de Tiger II =)
 
yipie bedankt =) hehe in de nammidag ga ik aan de 3de en 4de werken , hopelijk worden die even goed =)
 
En hier dan de laatste fotos , ze zijn eindelijk af =)

ik ga deze soldaatjes nog gebruiken voor een diorama dat ik in de toekoemst zal maken =)


106_0266.jpg


106_0263.jpg


106_0262.jpg
 
Mooi hoor, maar je kan nog beter ;)
Als je nu met zéér verdunde verf (een donker grijs of zwart) de "naden" van bvb de patronentassen wat schildert, dan ga je meer diepte creëren. Dit noemt men een wash of pinwash.
Doe dit overal een beetje waar je dieptes hebt, zo geef je een beetje de indruk van schaduw...

Probeer maar eens, je zal vlug het verschil merken ;)
 
Mooi hoor, maar je kan nog beter ;)
Als je nu met zéér verdunde verf (een donker grijs of zwart) de "naden" van bvb de patronentassen wat schildert, dan ga je meer diepte creëren. Dit noemt men een wash of pinwash.
Doe dit overal een beetje waar je dieptes hebt, zo geef je een beetje de indruk van schaduw...

Probeer maar eens, je zal vlug het verschil merken ;)


ik heb het opgeschreven en erbij gelegd , ik ga het later doen , ik doe nou eenmaal niet zo graag figuren of soldaatjes ik doe veel liever voertuigen maar ik ga het wel nog doen , ik ga een nieuw project starten nu =)
 
Op voertuigen wordt hetzelfde gedaan om details beter te laten uitkomen ;)
Als je enkele topics doorneemt hier op het forum zal je het zeker tegenkomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan