Hoofdsponsor

1/24 Taisan Starcard Porsche 911 GT2 [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Pete's van Chemical Guys. Eigenlijk een wax voor op de auto. (Speciaal detailmerk). :)
Maar het werkt zeer goed op deze lak. Ze heeft een korte 'cure' tijd waardoor je bijna direct met een zachte doek kan uitwrijven.

Het grote voordeel is dan ook de glans die je krijgt :)
 
Ik heb die gehaald bij een detailer ( kuist en polished wagens. )
Weet niet of ik hem hier mag neerzetten wegens reclame :).
 
knap en strakke spuitwerk
je decals zijn ook net gedaan
hij blinkt ook zeer goed met die wax.
een dikke pluim

ooit vroeger deze ook eens gemaakt ( en heb er toen niets van terecht gebracht :angryfire: )

tom
 
Bedankt! Ben blij dat hem dan toch een beetje in de smaak valt.

Ik heb hier voor jullie ook een voorproefje van de foto's die ik heb gemaakt. De rest zit nog in de wachtrij voor bewerking :)

DSC03615Resized.png

Aan het model zelf bewerk ik niets, ik hoef de foutjes niet te verbergen ;)
 
En de rest van de foto's.

DSC03616Resized.png

DSC03614Resized.png

SideResized.png

SiderearResized.png

Volledig belichte foto's ga ik nog wel een keer maken. Maar dit vond ik wel bruut :)
 
Bedankt :D

Er komen mss nog een paar foto's bij, want ik heb er nog wel wat van deze reeks. Maar ik ben wel tevreden met het resultaat :)
Nu nadenken over de volgende en de aankoop van een AB overwegen ;)

Daar moet ik nog wat over nadenken, want er is veel keus.
 
Dat is een mooie wagen geworden en de foto's zijn ook erg mooi!

Fred
 
Tnx ;). Ik heb hierbij toch wel wat studie gedaan voor de foto's :).
 
Dit topic is de reden,hoe ik dit forum heb ontdekt.Was wat referentie foto's aan het zoeken van deze kit en toevallig op u topic uitgekomen.

Ben ook aan deze kit begonnen,toevallig buiten de kofferklep,nog pasproblemen gehad of is dit het enigste.

Mss dat ik ook een topic open over de porsche of wacht op de volgende.

Ivm u porshe,persoonlijk vind ik hem goed geslaagd,enkel spijtig van de vernis van tamiya.Nrml gbruik ik ook vernis van tamiya,maar ga nu eens de motip variant gebruiken voor deze.
 
Hehe tnx :). Buiten die spoiler passend maken ben ik niet veel tegengekomen als ik het me goed herinner. Alleen goed kijken dat je de panel lines wegdoet op u onderdelen. En ook voorzichtig te werk gaan als je de body op het chassis gaat vastzetten, daar komt een beetje wringwerk aan te pas. Er zijn hier nog mensen die motip gebruikt hebben denk ik. Met wisselend succes. Dus ik zou eens kijken wat de rest gebruikt van vernis op tamiya verf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan