Hoofdsponsor

Anders / onbekend Kerstkado in 3u

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

TomPattyn

Guest
Mn schoonbroer wil zichzelf een nieuwe koersfiets aanschaffen en als kerstkado dacht mn vrouw om dus wat geld te geven.
Ze wou dit natuurlijk niet zomaar in een envelopke en had dus een schoon fietske gekocht om het geld bij te doen.

Het pakje stond reeds onder onze kerstboom toen ze vandaag dus vond dat het eigenlijk niet goed was ingepakt en het niet zo mooi presenteerde... Ik kreeg een blik in mijn richting die vrij vragend overkwam (de positie van deze man was aan zn modelbouwtafel, omringd door menige potjes verf, penselen, enz...) En ja toen kwam het, "zeg weet jij misschien iets om dit beter te verpakken?" en dan met zo'n blik waarvan je denkt kzal maar geen NEE zeggen.

Nu toevallig had ik nog voor mij dat scharminkel van een ondergrondje staan waar ik aan begonnen was voor mn Sd kfz 232 met de veel te grote kasseien. En toen kwam het idee in me op waarvan jullie het resultaat in de volgende foto's kunnen zien.

Het was een spoedprojekt waarvoor ik niet al te veel tijd had, pas een half uur geleden afgewerkt. Het staat nu nog te drogen tegen morgenmiddag want dan komen ze, dus khoop dat het toch net genoeg kan uitharden.

sized_DSC05493.jpg

sized_DSC05494.jpg

sized_DSC05495.jpg

sized_DSC05496.jpg
 
Das een origineel cadeau.
 
Mooi gedaan Tom. Geen washes of pigmenten? :D
 
ziet er mooi uit tom, leuk gemaakt.
 
mijn gedacht

wel een uniek fietsken,mooi gedaan
 
Inderdaad leuk en origineel gemaakt/bedacht.

Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan