Hoofdsponsor

1/24 Revell Londen Bus. [WIP] Camaro's versie

Schaal 1/24 - 1/25
Zal ook geregeld binnen vallen grt.
 
De bus stopt weer even aan een halte voor een kleine update.
De bodemplaat vandaag in de grondverf gezet en daarna aluminium.

attachment.jpg

Gisteren al eens aan het kijken geweest naar de zetels.
Het pe onderdeel moet aan de onderkant komen van de achterplaat. (of hoe ze het ook noemen)
Maar de zetels van de kit zijn hol.
Dus nu zit ik met 2 keuzes:
1. zetels maken zonder pe onderdeel.
2. alle achterkanten opvullen zodat ik de pe kan gebruiken.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Zou opteren om een volle achterwand te maken en vermits deze niet echt dik moet zijn of steun geven zou je hiervoor zelfs papier kunnen gebruiken.
 
Ik denk dat ik er zelf een zeer dun messing plaatje op zou lijmen, dat precies op maat zou vijlen en daar dan de stukjes PE metal op lijmen.
 
Ik zal plastic plaat gebruiken en als eerste een stripje plastic aan de zijkanten plakken voor de juiste hoogte te krojgen, daarna een kwestie van een goede mal maken voor de achterzijde en je kan in edn keer al je banken aanpakken.
 
Zou toch aanraden om de zetels dicht te maken...
Dunne plasticcard of speelkaarten (nieuwe) zouden mijn eerste keuzes zijn om de banken dicht te maken.
Op de 1/1 foto lijkt het zelfs dat het gewoon een plaat is die de achterwand dicht, dus lijkt mij makkelijk na te maken?
Ben benieuwd ;)
 
Goed bezig Jelle, ik zou dit ook oplossen met dun plastic card oid. Benieuwd of ons Modelbouwerke z'n bus samen met de jouwe zal uitrijden lol !
 
Gisteren al eens aan het kijken geweest naar de zetels.
Het pe onderdeel moet aan de onderkant komen van de achterplaat. (of hoe ze het ook noemen)
Maar de zetels van de kit zijn hol.
Dus nu zit ik met 2 keuzes:
1. zetels maken zonder pe onderdeel.
2. alle achterkanten opvullen zodat ik de pe kan gebruiken.


http://www.modelbouwen.be/attachment.php?attachmentid=101951


De zetels met je PE onderdeel, op de getoonde Foto is de achterkant, gemaakt door ene meubelmaker met een vervanger of duurzaam van hout waar niet in gekrast kan worden en ook niet brandbaar is.

Met een dun plaatje en Marmeren, kan je dat namaken


De zetels, achterkant en profielen, op de foto, is gewoon Grijs Asbest, degene waarmee geweven en bewerkt wordt. Die van de lange en korte vezels met weerhaken
 
Laatst bewerkt:
ik zou deze ook graag eens bouwen,ben benieuwd naar al de PE,voor de rest goed bezig en ik blijf volgen.

groetjes,

Yannick
 
Bedankt voor de reacties.
De banken zullen dicht gemaakt worden.

Ontertussen een beetje aan de motor gewerkt en de bodem afgewerkt.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Proper in ieder geval grt.
 
Ondertussen de wielen afgewerkt en staat hij op zijn banden.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Goed he ? Net echte wielen knap gedaan
Marc
 
Proper werk Camaro ;)
Misschien nog wat kleine chippings op de wielen?
 
Mooie velgen en realistische banden, en voor deze roodkleur ben ik helemaal te vinden.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan