Hoofdsponsor

1/24 Revell Londen Bus. [WIP] Camaro's versie

Schaal 1/24 - 1/25
Updatesets zien er goed uit Jelle.
Maar ga je er nog veel van zien als de bus af is?
De zetels updaten en dan de bus volledig afsluiten, dat vind ik dan spijtig van al het werk.
Jij weet dat het er is, maar die ander niet hé.
Veel bouwplezier in elk geval.
 
Ik spring op twee bussen tegelijk zie !
 
Updatesets zien er goed uit Jelle.
Maar ga je er nog veel van zien als de bus af is?
De zetels updaten en dan de bus volledig afsluiten, dat vind ik dan spijtig van al het werk.
Jij weet dat het er is, maar die ander niet hé.
Veel bouwplezier in elk geval.

Das idd de vraag of je er nog veel van gaat zien.
Maar heb ze nu liggen dus kan ik ze even goed gebruiken.:laugh:
 
Ben benieuwd hoe hij word met die kilo aan goodies :)

Om erin te komen :laugh:

 
Dank je wel Ron:tongue::tongue: die melodie gaat dus weer niet uit mijn hoofd :laugh::laugh:

Fred
 
Graag gedaan Fred :8
 
Nogene bus, dat wordt bus-hopping... leuk :) af en toe uitstappen bij andere projecten ;)

have some jolly good fun old chap :D
 
Woehaa, een half metalen bus in wording, we gaan weer niet weten waar eerst kijken.
Misschien hoog tijd om mijn kitje ook open te trekken, dan kunnen de 2 grote bussen een jonkie hebben. Jammer genoeg steken er geen decals in mijn kit.
 
Hola, jij maakt het jezelf ook nooit gemakkelijk hé :nowink: :laugh:

Ik zal blijkbaar niet op één bus kunnen blijven zitten, het wordt nu en dan eens overstappen, hopelijk zonder vertragingen :laugh: :laugh: :D
 
Leuk idee die duo bild en volg mee grt.
 
Jelle ik ga deze en die van Erik volgen waarom ik vind ze mooi en knap gebouwd
Maar er zit voor mij een klein verhaaltje achter of je het gelooft of niet het is de zuivere waarheid want het staat er nog altijd
Wel een tante van mij met haar man kopen in Malle ( oost Malle ) een lapje grond met een soort vakantiewoning op , mijn nonkel een echte boerenmens , groenten en patatjes uit eigen hof leefde er helemaal voor en wat bleek ? Het buitenverblijf dat hun domicilie was want ze woonde er voorgoed wel dat buitenverblijf had een tamelijk grote living een keuken met allemaal dezelfde vensters een korte scherpe draaitrap en boven de slaapkamer wel het was een echt dubbeldekker bus , van buiten kon je het bijna niet zien er stond een mooi puntdakje op en onderaan waren de wielen wel bedekt , mensen die het niet wisten konden het nauwelijks geloven , maar het is echt
De living was wel bijgebouwd aan een zijkant
Daarom volg ik deze bouwwerkjes van jullie beide met plezier
grt
Marc
 
Een oude schoolmakker van mij is een echte "globetrotter", die kan nooit lang op één plek blijven.
Op een dag kreeg hij een niet onaardige erfenis in handen en besloot hij nu echt de wereld rond te trekken;
Hij kocht dus een oude dubbeldeksbus, renoveerde ze helemaal en maakte er een duplex-mobilhome van.
Knap om te zien hoor, hij is ingeschreven als woonwagenbewoner en zit nu overal met zijn bus.
Zelf hebben we hem intussen al een paar jaar niet meer gezien, dus waar hij nu zit?
En zo krijgt zo een versleten bus een tweede leven. :)
 
Bedankt voor de interesse.
Ondertussen rustig bezig met het onderstel.
Hier word meteen ook duidelijk hoe lang de bus word. sdfkkjskng

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ja wie deze wel eens op beurzen heeft gezien weet dat het een imposant model wordt.

Echt tof om deze volledig tot stilstand gekomen bouw uit het slop te zien geraken!
 
ben ook zeer nieuwsgierig ,is te groot voor mij maar ik vind het toch een toffe bouw
 
Een leuke thread om volgen zal dit zeker worden, eentje om regelmatig bij binnen te springen. Hopelijk houdt ons Modelbouwerke er ook de drive in, dan gaan we hier twee dubbeldekkers zien straks !

De bodemplaat is al een serieuze lap plastic !
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan