Hoofdsponsor

1/35 KV-1 Ehkranami [DONE][??]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, ik heb 3 uur bezig geweest met dotjes geel, rood, wit, blauw en groen aan te brengen op de kv en met een vochtig penseel deze in te werken.

Het resultaat is subtiel. Ik heb het gedaan met wateroplosbare olieverf.

Spijtig dat de haak voor de sleepkabel is afgebroken, deze krijg ik misschien niet meer gelijmd...

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


Ik heb problemen om het op foto te krijgen, het beste lijkt onder een gewone gloeilamp en donkere ondergrond.

wordt vervolgd...
 
Ik vind de fotos toch geslaagd hoor, mooie verwering. Deze wordt een prachtstuk.

Grtz Bart.
 
Prachtwerk Michel !

Je schildering is zeer geslaagd, met de verwering komt het nog meer tot zijn recht. Ook je granaatinslag komt waarheidsgetrouwer over. Typisch een inslag van een zwaar kaliber granaat in een dikke pantserplaat.

Wat je haak voor je sleepkabel betreft, al overwogen deze in messing te maken ? Zoals te zien op je vorige foto's lijkt dit mij simpel te doen. Een eindje buis met de dikste diameter van je haak, hierin een eindje staaf solderen dat erin past. De haakjes aan de uiteinden plooien. In het midden een gaatje boren voor de spanstaaf en hierin een stiftje solderen en Michel is klaar...

Groeten Rik
 
Als je goed op de foto's kijkt van mijn KV, zie je dat hetzelfde stukje is afgebroken...lol

Ik vind je "subtiele" nuances heel geslaagd, subtiel is nu eenmaal het mooist.
zoals ze dikwijls zeggen: "less is more"
 
Merci, uit messing maken kan wel maar ik ben eerst een poging aan het wagen om het te lijmen.

De wielen heb ik er onder gelijmd en zo kan het er weer tegen voor enkele dagen:

attachment.php
 
Schitterend werk Michel,zelf ben ik geen voertuig bouwer maar sta toch altijd versteld van het prachtige werk dat hier te zien valt...
 
ge zijt zeer goed op weg
 
Helaba maatje,

Eindelijk is het me eindelijk gelukt om hier bij jou nog eens binnen te wippen (druk...druk...druk... :$).

En wat zie ik? Een bouwer die verdomd grote vorderingen maakt!
Het model wordt een prachtstukje, Michel.

Keep up the good work!


Droop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan